Політика Порошенка продовжується – тепер під вигуки "Ура!" і "Перемога!" Два індикатори, що все йде правильно – США дають гроші і зброю. Ельфи зацікавлені у формуванні шляхетної української нації. Дуалізація – засіб еволюційного розвитку. Про це розмовляли футуролог Ігор Каганець і режисер Віктор Макаренко.
Метою «церкви програмістів» Aryan Softwerk є колективне досягнення Царства божого шляхом розробки софту для самоорганізації шляхетних духовних демосів – арійських церков. Розробка церковного софту –...
Цікава думка...Нам допоможуть ельфи ! Десь в попередній статті бачив, що вибори 2019 це масштабний експеримент, що зробили селекцію і т.п. І т.д. От ПРОСТО ВЗЯЛИ і зробили селекцію. Вам не здається, що в цьому припущенні порушений один з критеріїв істини (відсутність логічних суперечностей) ? Які ж то треба мати ресурси, щоб забавитись в такий експеримент ? Тай навіщо ? Можна було дати це завдання штучному інтелекту, який би зробив теж саме обчислення : 75/25. Якщо та технологія занадто дорога, то зробити круглий стіл з кожним 5-им львів'янином, по-брейнстормити в групі по 10 людей, по три години, обговорити досвід спілкування з туристами зі сходу (общепонятними), впливи мас-медіа на натовп і т.п. то була б та ж цифра. “А ладно, зробим вибори, а там подивимся...” Ну а кого в результаті поставили ? І близько не українця... Якщо я правильно розумію значення слова “ЕЛЬФИ” , то це істоти з необмеженим часом і необмеженими можливостями, так ? То, по-перше, чому б не “переговорити” з людьми, котрі тягнуть Україну донизу,а, по-друге чому б не дати так з 5млн. зелених на розвиток і просування НО, єдиного в Україні джерела, де до ниточки розжована правильна горизонтальна демократія, євангеліє, і правильний спосіб життя (три О, день ніч, харчування). Хтось скаже “Амадейко, та розслабся, не все зразу, еволюція процес поступовий”. Згоден, боротьба — природній процес зміцнення. Але ж українці вже століттями боряться. В нас же “хочеш жити - вмій крутитись”. Хто ближче до кордону живе , той і маляр, і штукатур і електрик. І справді, взяти пересічних американця і українця, то просто не до порівняння. Я не кажу шо вони тупі, просто в них стимулів розвиватись менше. А нам ще скільки потрібно ?
Говорилося, що мотив Ельфів нам допомогти — це створити кузню собі подібних, чи, в будь-якому разі, середовище де вони могли б розвиватись і просувати “ельфізм”, чим би збільшували свою популяцію.. Те що зараз відбулось, більше схоже на діяння впливових людей, котрим, по-суті, начхати на Україну, їм просто треба мати хороший спокійний запасний майданчик, на випадок якшо літосферні плити змістяться, чи ще чого станеться...
Те шо відбулось точно не відповідає вищезгаданому мотиву Ельфів, або в них дуже і дуже дивні методи, які нам (недоЕльфам) ще рано розуміти. Була розмова, що все норм: штати далі нас підтримують, Бєні дали пропхати свого хлопця (та й так треба було, бо вже так люди хкіли) ,є якісь домовленості про слідство ФБР і недоторканість Бєні.. Я не знаю, чесно, але на фоні того всього ажіотажу з допомогою від Ельфіф я вже починаю думати, що є ще третя домовленість між Ельфами і Миро, абсолютно секретна, яка дозволяє одній із сторін тільки привідкрити завісу і сказати “Все норм хлопці, нам Ельфи допоможуть”. Це єдине пояснення, більше логіки я не бачу. НО повністю розвернув вектор на соціоніку і націотворення. Але всетаки потрібно розвертатись трішки до моментів чудотворення, не залежних ресурсів і довго-довго-довго-дуже-довгострокових перспектив, бо коли ми хочемо грати з ельфами в одну гру, з їх “зеленськими” ,то нам треба бути самодостатніми і жити по 1000 років, бо хто ж захоче з нами мати справу і допомагати нам, якшо для досягнення ельф-мотивів потрібен інший рівень ?
Sapienti Sat
Опубліковано Володимир Федько 17 Червень, 2019 - 14:59 посилання
0
Ще не підтримано
Нарешті знайшовся розумний гравець, який насмілився висловити критичну точку зору щодо "ельфійства"!
Дякую, друже Амадео Райт!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Дякую Володимире, але єдина критичність тут щодо Ельфійського втручання. Сам факт існування людей з надможливостями я не відкидаю, В мене в самого в житті було дуже багато "закономірних співпадінь". Простори буття, духовні практики, чудотворення, все це є і все гарно працює. Єдине, не подобається назва "Ельфи", і я не розумію яким боком вони причетні до виборів. Є такі люди в іншому просторі, можливо це ті хто досягли того рівня практиками , можливо народились такими, а може й те і інше. Але якшо правда те, що про них пишуть, то я не розумію навіщо їм це, а якщо і треба, то чому саме такими методами ? Ви ж ельфи, а не пімпи від ровера
Радіймо, Амадео! Що для тебе є т.зв. "ельфійський проект"? Ти, як і багато інших гравців, розумієш його по-своєму. Ти можеш його підтримувати або ігнорувати - це твій вибір. Проте, я б хотів, щоб ти звернув увагу на деякі круті моменти, що стосуються ігрофікації. Відбувається інформаційна експансія (про масштаби можна мовчати, бо вони залежать від творчих потенцій кожного) - поширюються цікаві і корисні знання в інформаційному просторі. Чи не вбачаєш ти тут захисної функції ігрофікації? Чи не відчуваєш ти тут свободи в виконанні Правил?
Як сказав Дон Дієго Вега "все це дуже добре і абсолютна правда, брате". А проте, мушу зауважити, про слушність Володимира : "Сувора реальність - 85% електорату за 27 років незалежності так і залишилися охлосом, а в Україні відбулося перехоплення управління з боку етнічної олігархії і проросійських сил. Наскільки далеко ми відкотимося назад - важко передбачити; наскільки буде знову пограбована Україна - важко порахувати!." Не звично, щоб Миро робив якісь пусті гучні заяви. Дійсно: в тій ситуації що склалась, україну врятує диво . Я розумію розчарування, яке прийшло з програшем Порошенкс, і розумію,що якщо ми є там, де маєм бути , час той, який має бути , значить у всьому, що відбувається - є сенс. Просто іноді не до ігор.
Sapienti Sat
Опубліковано Володимир Федько 17 Червень, 2019 - 16:43 посилання
0
Ще не підтримано
Свої думки щодо минулих виборів я висловив у блогах:
Треба розуміти реальність сьогодення – проти України ведеться жорстока і безжальна війна з боку етнічної олігархії та Росії, з використанням охлосу, проросійського населення та відвертих ворогів нашої держави. Частково вони вже отримали перемогу, поставивши на чолі України свого президента. При цьому вони мають незаперечний демократичний козир – 73% виборців за нього проголосували! Наступний крок – створити свою більшість у Верховній Раді, яка поки-що залишається оплотом української державності. Якщо їм це вдасться, то вони будуть мати другий незаперечний демократичний козир – більшість у ВР обрана демократичним шляхом!
Сувора реальність - 85% електорату за 27 років незалежності так і залишилися охлосом, а в Україні відбулося перехоплення управління з боку етнічної олігархії і проросійських сил. Наскільки далеко ми відкотимося назад - важко передбачити; наскільки буде знову пограбована Україна - важко порахувати!
А казки про "ельфів"... є казками для охлосу і романтичних гравців, яким приємніше вірити, що вони живуть серед більшості нормальних людей, а не тупих обивателів. І покинути світ мрій вони не бажають чи не можуть.
Арійці не потребують казок!
Арійці керуються Знаннями, аналітикою, Історією і Традицією!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Ігор Каганець 17 Червень, 2019 - 17:46 посилання
0
Ще не підтримано
Ельфійське втручання - це гіпотеза. Наскільки вона істинна? Для аналізу можемо застосувати три критерії істини.
1. Відсутність логічних суперечностей, тобто цілісність. На мою думку, висновок про наявність людей, які суттєво випереджають нас у розвитку, є логічним. Логічним є й те, що вони для нас мало помітні, але впливові і організовані. Проте вони не всесильні, тому що вони також є учасниками Гри, відтак можуть як вигравати, так і програвати. Лише вони (з відомих нам впливових гравців) зацікавлені в новітньому українському націотворенні, а зайнялися ним саме зараз тому, що настав час.
2. Позитивні емоції. Особисто мене ця ситуація надихає, але це мій суб’єктивний підхід, без претензій на абсолютну істину.
3. Продуктивність, добрі плоди. Запропонований погляд на ситуацію відкриває шлях для гарного розгортання нашої справи. Хтось це вже побачив, хтось побачить за кілька років. Особисто мені все це дуже подобається.
Поступово викладатиму нову аргументацію щодо ельфійського проекту. Десь за тиждень буде наступний інформаційний транш.
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Опубліковано Володимир Федько 17 Червень, 2019 - 18:23 посилання
0
Ще не підтримано
Люди, які випереджають інших за здібностями, практично всі на очах. Вони творять у науці, в техніці, у мистецтві. І результати їх діяльності ми бачимо навколо.
Видатних політиків, які різко виділялися і виділяються серед інших, і чия діяльність в політичній і державотворчій сфері відома, також ми знаємо. Як приклад позитивний, можу назвати Скоропадського, Маннергейма, Пілсудського, Муссоліні, Гітлера, Франко, Піночета, Кеннеді, Рейгана, Трампа. Як приклад негативний, можу назвати Троцького, Леніна, Сталіна, Альєнде, Мао Цзе Дуна, Кастро.
Якщо існує група людей, яка випереджає нас за розвитком, то вона повинна була б себе якось проявляти, в тій чи іншій країні.
Говорячи про Україну, я звертаюся до історичного досвіду наших визвольних змагань останнього сторіччя, які в черговий раз закінчилися ганебним провалом! Охлос проголосував за телевізійний і абсолютно некомпетентний у політиці і економіці персонаж, маріонетку олігарха Коломойського. До влади повернулися ті олігархи і політики, яких було усунуто з влади у 2014 році.
На мій погляд, обговорення "ельфів" - це "вікно Обертона", яке відволікає мислячу частину населення, в тому числі і гравців НО, від пошуку реальних шляхів виходу з політичної кризи та своєї реальної участі в державотворенні!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Ігор Каганець 17 Червень, 2019 - 18:33 посилання
0
Ще не підтримано
Характерним прикладом діяльності групи випереджаючого розвитку є заснування хрестиянського руху. Там, до речі, також усе спочатку виглядало як поразка - для зовнішніх спостерігачів. Свої з самого початку були в курсі.
Опубліковано Володимир Федько 17 Червень, 2019 - 18:55 посилання
0
Ще не підтримано
Цікаво, кого намічено на роль Ісуса та Іуди?
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Ігор Каганець 17 Червень, 2019 - 19:08 посилання
0
Ще не підтримано
Це інша гра, тому тут інші ролі. Дуже цікава роль у Зеленського - надзвичайно колоритний типаж, такі просто так не з’являються.
Справді, тут просто неймовірне поєднання якостей для кандидата в президенти: єврей, маленький, з відверто семітським антропологічним типом, безголосий, без найменшого політичного досвіду. І цей унікальний типаж було запропоновано українцям, які переважно високі європеоїди зі співучими голосами.
І от за цього Зеленського проголосувало три чверті електорату. Це та група, яка втратила етнічну самосвідомість і не представляє інтересу для націотворення. Відтак у цій справі є сенс працювати лише з групою 25%.
Володимир Федько каже:
Цікаво, кого намічено на роль Ісуса та Іуди?
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Опубліковано Володимир Федько 17 Червень, 2019 - 19:18 посилання
0
Ще не підтримано
Ігроманія замість реальної політичної роботи!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Ігор Каганець 17 Червень, 2019 - 19:59 посилання
0
Ще не підтримано
Про спецоперацію арійських брахманів два тисячоліття тому. Хто тоді знав про Ісуса Хреста, святого Йосипа, Діву Марію? Вони несподівано виринули на поверхню, зробили свою справу і тихо зникли. "Тихо прийшов, тихо пішов" https://www.youtube.com/watch?v=IpVTAJ-kfd4
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Опубліковано Володимир Федько 17 Червень, 2019 - 20:40 посилання
0
Ще не підтримано
Це вже тягне на богохульство!
Хоча... я вже нічому не дивуюся, що з'являється на НО.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Осмілюся зауважити, що це не так, друже Володимире ))
Хула - це нахабне заперечення істини.
Про Ісуса Хреста, Святого Духа і Мати Ісуса - Марію, ніякого богохульства наразі нема. Але, якщо дивитися на "богохульство" з погляду канонічності та догматичності, то "нутро таки бунтує" )))
Тут же - це лише погляд на Істину. В апокрифах є подібне. ))
Володимир Федько каже:
Це вже тягне на богохульство!
Хоча... я вже нічому не дивуюся, що з'являється на НО.
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Опубліковано Володимир Федько 19 Червень, 2019 - 18:20 посилання
0
Ще не підтримано
Порівняння діянь Ісуса з міфічною діяльністю "ельфів" і є богохульство, оскільки міф про "ельфів" прирівнюється до діяльності Сина Божого.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Тут трохи так:
Нинішня фантазія, це не прирівнювання "Ісус=не(ельф)".
Це лише спроба вивести, пояснити теперішню дійсність методом аналогій.
Володимир Федько каже:
Порівняння діянь Ісуса з міфічною діяльністю "ельфів" і є богохульство, оскільки міф про "ельфів" прирівнюється до діяльності Сина Божого.
Не слід кидатися словами на зразок "богохульство", оскільки цим словом дуже "полюбляли" клеймити й Самого Ісуса!
Ось одна цитата:
Цитата:
159. СУДОВИЙ ФАРС
Первосвященики ж та весь Синедріон шукали ложного свідчення на Ісуса, щоб Його вбити, і не знайшли, дарма що було з’явилось багато ложних свідків, та свідчення їхні не були згідні. Нарешті прийшло двоє і кажуть: Ми чули, як він говорив: зруйную храм цей рукотворний і за три дні збудую інший, нерукотворний. Але й ці свідчення не були між собою згідні. Тоді первосвященик, вставши посередині, спитав Ісуса: Не відповідаєш нічого, що оці свідчать проти тебе? Та Він мовчав і нічого не відповідав. Первосвященик каже до Нього: Заклинаю тебе живим Богом, щоб ти сказав нам, чи ти хрестос – син Божий. Ісус відповів: Ви кажете, що це Я. Тоді первосвященик роздер свою одежу, кажучи: Він сказав богохульство! Нащо нам іще свідків? Ось ви тепер чули богохульство! Як вам здається? Ті відповіли: Він винен смерті.
П.С. Увага! Я не порівнюю зараз нікого, ні з ким!!! ;-)))
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Ельфи не будуть працювати на людей, так як люди хочуть і собі уявляють))--
А 25% зараз мають гарний шанс проявитись. Зруйновоно 'стару структуру, опору '... це цікавий час--
Опубліковано Володимир Федько 18 Червень, 2019 - 09:20 посилання
0
Ще не підтримано
Хочу нагадати шановному товариству, що Маннергейм, Пілсудський, Муссоліні і Гітлер прийшли до влади демократичним шляхом, спираючись на підтримку народних мас!
"Фашизм - це масовий рух середнього класу!"
Франко і Піночет підняли збройний переворот проти демократично обраних урядів. АЛЕ... тоді, коли ці уряди стали проводити антинародну політику.
В Іспанії, де позиції комуністів і лівих сил були потужні, це привело до громадянської війни. Народні маси в більшій мірі підтримали Франко.
В Чілі більшість населення підтримала Піночета і його генералів.
Експедиції Че Гевари в Конго і Болівію потерпіли поразку, бо народні маси не бажали боротися за своє звільнення. Почитайте щоденники ЧЕ, в яких він з гіркотою констатує: "Ми не можемо звільнити народ, який не хоче боротися"ї
В Україні президенти Ющенко, Янукович, Порошенко і Зеленський прийшли до влади демократичним шляхом. Наявність/відсутність нації та еліти тут не мала і не має жодного значення. Все вирішувалося суто арифметичним підрахунком голосів електорату, який прийшом на вибори!
Націотворення і виховання національної еліти дуже важливі елементи, але без зростання свідомості і відповідальності широких мас народу вирішальним фактором на виборах президента і парламента будуть суто арифметичні показники голосування охлосу/електорату.
Навіть якщо оптимістично/фантастично припустити, що 25% вже перетворилися на націю (а реально це 15% електорату), то все одно на наступних виборах немає жодної гарантії не повторення ситуації виборів-2019, і охлос знову не проголосує за віртуального персонажа.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Володимир Федько 18 Червень, 2019 - 10:07 посилання
0
Ще не підтримано
З філософської спадщини першої половини ХХ століття:
«Глибина падіння будь-якого тіла завжди є мірою віддаленості даного його місцезнаходження від початкового положення, в якому воно знаходилося раніше. Закон цей відноситься також до падіння цілих народів і держав. Але саме з огляду на це особливо велике значення отримує питання про те, в якому становищі або, краще сказати, на якій висоті знаходився цей народ до початку свого падіння. Тільки той народ і може дуже сильно і глибоко впасти, який раніше знаходився на більш-менш винятковій висоті».
(А. Гітлер, «Моя боротьба», кн. 1. гл. 10)
«Якщо будь-якому народу раптом здасться, що йому вдасться вистояти в боротьбі за існування не докладаючи для цього ніяких цілеспрямованих зусиль і не проявляючи мужності, то нехай він тоді не скаржиться, коли його здолають нужда і страждання».
(«Програма Адольфа Гітлера», заклик на вибори 31.07.1932)
«Народи, які не бажають відстоювати свою честь, рано чи пізно втратять свою свободу і незалежність, що, врешті-решт, буде тільки справедливо, бо погані покоління, позбавлені честі, не заслуговують користуватися благами свободи.
«Хто хоче залишатися боягузливим рабом, той не може мати честі, бо через неї йому неминуче доведеться входити в зіткнення з тими чи іншими ворожими силами».
(А. Гітлер, «Моя боротьба», кн. 1. гл. 6)
«Як для збереження будь-якого людського суспільства повинні бути представлені деякі принципи, незважаючи на те, чи згодні з цим всі і кожен, так і культурний образ народу повинен бути сформований відповідно його кращим елементам і завдяки носіям культури, свого роду народженим лише для цього».
(А. Гітлер, з виступу на V з'їзді НСДАП 31 серпня – 3 вересня 1933 р.)
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Володимир Федько 18 Червень, 2019 - 10:19 посилання
0
Ще не підтримано
Говорячи про "націотворення" ми повинні усвідомлювати, що з поколінь, яким сьогодні 45 і більше років, тобто народженим у 1974 році і раніше, створити націю, якщо вони до цього часу не самоідентифікувалися як українці, вже неможливо! Це якраз той охлос, який входить у "Сірий сектор" і "73-й квартал".
Націю і національну еліту треба вирощувати з поколінь, народжених на межі Другого і Третього тисячоліть, тобто народжених у 2000 році і пізніше.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Володимир Федько 18 Червень, 2019 - 11:04 посилання
0
Ще не підтримано
Хочу також нагадати...
В 1932 році НСДАП на виборах у Райхстаг (6 листопада) отримала 11 737 021 голосів (33,09%), і її фракція складалася з 196 депутатів.
(Соціал-демократи відповідно отримали 20,43%, а комуністи 16,86%).
Згідно закону президент Гінденбург 30 січня 1933 р. призначив Адольфа Гітлера райхсканцлером.
Прийшовши до влади, Гітлер розпустив старий парламент і призначив дострокові вибори, які відбулися 5 березня 1933 року. На цих виборах НСДАП отримала 17 277 180 голосів (43,91%), і її фракція складала 288 депутатів.
(Відповідно соціал-демократи 18,25%, а комуністи 12,32%)
Вермахт, СС, штурмові загони і фольксштурм захищали землю Райху до останнього метра! Почитайте про штурм Берліна і яка кількість радянських військ, артилерії і танків була задіяна у Берлінській операції.
Третій Райх капітулював тільки тоді, коли бої йшли в сотні метрів від райхсканцелярії. Тобто залишилося всього декілька сот квадратних метрів неокупованої території Райху!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Ігор Каганець 18 Червень, 2019 - 11:51 посилання
0
Ще не підтримано
Нова нація починається з оновленого етнічного ядра.
Для правильної роботи з цим етнічним ядром треба розуміти його сьогоднішні якості і ті якості, які треба сформувати.
Пізнання цих етнічних якостей - наше головне завдання на найближчі місяці.
Вітаю соколійців - Амадео Райт і Тахеон Черепаха!
Вийшли з трирічного підпілля, так би мовити! )))
Коментар Амадео Райта заслуговує на похвалу! Людина не сприймає "на слово", "не довіряє сліпо", а шукає Істину!!!
Тахіон Черепаха йому підіграє в цьому!
РаДіймо, соколійці!!! )))
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Моя думка з приводу "інтелектуальних баталій" на НО. ))
Одразу скажу наступне: усі Ви ПРАВі, шановні соколійці!
Недорозуміння між Вами (на перший погляд) через те, що Ви розглядаєте проблему з різних боків - маємо приклад різного "погляду на Істину" (ілюстрація "в тему"):
Маємо: Песимістичний ракурс (через недоусвідомлення поданої оптимістичної інформації), Історичний ракурс (можемо в аналогіях відшукувати закономірності, та історія ніколи не повторюється в точності) і Оптимістичний ракурс (який часто йде попереду, зважайте(!), за принципом говоримо про проблему так, ніби вона вже здійснена).
Ми ринемо вперед, коли кожен візьме до уваги ракурс співбесідника.
Нагадаю тезу, яка веде до порозуміння усіх сторін -
Хай моя "миротворча" думка (хоча за ТІМом я й не "Миротворець") долине до кожного!
Хай же буде!!!))
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Опубліковано Ігор Каганець 18 Червень, 2019 - 15:15 посилання
0
Ще не підтримано
Щодо малюнка. Правда - це не фрагментарний погляд на істину, а інформація, яка веде до правильної мети. Істина - це те, що є, а правда - це те, що має бути.
Арсен Дубовик каже:
Моя думка з приводу "інтелектуальних баталій" на НО. ))
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Опубліковано Володимир Федько 19 Червень, 2019 - 18:45 посилання
0
Ще не підтримано
Як військовий історик (і історик спецслужб) я можу висунути версію, що вкидання в інформаційний простір НО гіпотези про "втручання інопланетян - ельфів - у вибори в Україні" є частиною спецоперації по перехопленню управління в Україні з боку олігархії та Росії.
Мета - переключити увагу розумної частини гравців на негідний об'єкт, втягнути їх у безглузду дискусію ("вікно Обертона").
На мій погляд, автор гіпотези перейшов межу між ігроманією і реальною політикою!
З погляду людини, яка бере участь в проектах починаючи з журналу "Перехід-IV", тобто майже 20 років, я звертаюся до тебе, друже Ігоре: на сьогодні нагальною потребою є ревізія всього теоретичного спадку українського націоналізму починаючи з Миколи Міхновського; нам потрібно проаналізувати теорію і практику націоналізму в США і Німеччині; нам терміново потрібно розробити сучасну теорію націоналізму в Україні, розробити теорію і практику націотворення і виховання національної еліти.
Це виклик часу, це актуальне завдання, яке стоїть перед нами!
Все інше - другорядне! Не так важливо, п'є людина каву чи не п'є; один раз на добу їсть чи тричі; 10 разів присідає чи 20; є вона сироїдом, веганом чи харчується традиційно... Повторюю - все це другорядне! Головне - як людина займається самовихованням, як вона зростає інтелектуально і духовно, як вона виховує своїх близьких!
Я з розумінням і терпляче ставився до "ельфійського проекту", оскільки вважав його корисним для містичної популяризації арійських ідей, а також гарною ігровою оболонкою. Але перенесення міфічних ельфів в реальне життя України, приписування їм впливу на реальні політичні події - веде тільки до дезорієнтації як гравців, так і всіх, хто читає НО, і дискредитує НО.
МИ створили серію чудових фільмів про "перехоплення управління" в США, Британії, в ОУН. Ні в кого не викликає заперечень, що протягом ХХ століття Москва неодноразово вдавалася до стратегії "перехоплення управління" (можна назвати ще Іспанію 1936 року, Чілі 1970 року, Афганістан 1979 року і т.п.) і їй це вдавалося. Навіщо приписувати "ельфам" втручання у вибори-2019, коли ясно видно, що результати виборів - це результат спецоперації олігархії (в першу чергу Коломойського) і антиукраїнських сил керованих і підтримуваних Москвою?
МИ створили серію чудових фільмів про український націоналізм, і цю серію треба продовжити!
Перед нами стоїть грандіозне завдання по створенню нової ідеології українського націоналізму. МИ повинні започаткувати новий політичний рух, який умовно можна назвати "нові праві України". Працюймо і не відволікаймося на пустопорожні дискусії ні про що!
Слава Україні!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Олена Каганець 20 Червень, 2019 - 10:51 посилання
0
Ще не підтримано
Пане Володимире, заради справедливості хочу Вам нагадати про Вашу участь в журналі "Перехід-IV". Ви постійно нагадуєте, що ледь не с початків були з нами, ледь не батько-засновник. Я весь час мовчала, але тепер нагадаю. По-перше, ми з Вами познайомилися у 2002 році, 17 років тому, і разом робили зібрання читацького клубу "Перехід-ІV" в Європейському університеті, поки у 2003 році наш видавець припинив з нами роботу і вирішив видавати журнал без Ігоря Каганця. Ви тоді пішли працювати на нього, і ми з Вами розійшлися на багато років (не бачилися і не чулися аж до лютого 2016 року. Тож не треба казати про "участь в проектах, починаючи з журналу "Перехід-IV", тобто майже 20 років". Немає ніяких 20 років! Я тоді, у 2003 році, переєструвала журнал на себе з іншим засновником і стала видавцем. Видала 2 номера за власні (заощаджені роками!) гроші. НО ми ніколи не припиняли із 2002 року, а Вас до лютого 2016 року на НО і близько не було! Ось така історія. А за участь у написанні блогів на НО за останні 3 роки і 4 місяці я Вам щиро вдячна!
Опубліковано Володимир Федько 20 Червень, 2019 - 15:27 посилання
0
Ще не підтримано
Пані Олено, я не бажав би перетворювати наші світоглядні розбіжності з паном Ігорем на кухонну розборку із залученням широкої громадськості! Але оскільки Ви перекручуєте факти, то змушений дати Вам публічну відповідь.
Якщо вже говорити про справедливість, то раджу Вам заглянути в журнал "Перехід-IV" № 3(8) 2001 на сторінку 79-89! Там опублікована моя стаття "НАЦИЗМ І БІЛЬШОВИЗМ. Історичні підстави декомунізації". На стор. 89, в кінці статті, стоїть дата: Жовтень 2001 року. Стаття була написана на особисте замовлення пана Ігоря (влітку 2001 року) і я за неї отримав від нього гонорар.
До цього я не мав жодного відношення до журналу "Перехід-IV", здійснював власний проект «Моя революція» і був знайомий з Юрієм Збітнєвим через Сергія Дмитриченка.
По-друге, пан Ігор, я, Ви, Володимир Щербина і інші… разом у серпні 2002 року створили читацький клуб «Перехід-IV», президентом якого було обрано мене. До речі, формально мене не переобрали і досі.
Нагадаю, що ректором «Європейського університету» на той час був мій друг пан Іван Тимошенко, який люб’язно надавав нам приміщення для проведення «круглих столів», постійним ведучим яких знову ж був я.
Я залучив до участі в «круглих столах» відповідальних працівників РНБОУ, МЗС, МВС, інших державних установ. Один з «круглих столів» був офіційно під патронатом РНБОУ. Вся документація і фотозйомки по тому періоду зберігається у моєму архіві (можу опублікувати). Якщо Ви відкриєте один з номерів журналу періоду 2002-2003 років, то в складі редколегії побачите моє прізвище з посадою «Редактор блоку «Безпека». До речі, у мене збереглося і відповідне посвідчення, підписане п. Ігорем Каганцем і печаткою «Видавничого Дому «Княгиня Ольга».
До кризової ситуації між п. Ігорем і Юрієм Збітнєвим я не маю жодного відношення! Так само, як і до перереєстрації журналу.
В 2004 році Збітнєв запросив мене працювати в свій штаб на період президентських виборів. А я на той час працював в Групі Кампаній «Фокстрот», тому працював в штабі у вільний від основної роботи час.
В березні 2005 року, по запрошенню Збітнєва, я перейшов до нього на постійну роботу, на посаду заступника Голови Правління «Видавничий Дім» Княгиня Ольга». Там я розпочав випуск книжкової серії «Спецслужби у війнах ХХ століття».
В період 2004 – 2007 років я не контактував з п. Ігорем і, відповідно, не брав участі в проектах.
Здається десь у 2010 році пан Ігор запросив мене на зібрання членства, яке проходило в офісі Збітнєва (конференц-зал на 17 поверху офісу на Павлівській). В подальшому я був присутній на декількох зібраннях, більше того, на одному з зібрань на прохання п. Ігоря прочитав лекцію про психологію і лідерські якості Адольфа Гітлера (на основі секретної доповіді Волтера Лангера «Душа Адольфа Гітлера»). Цю мою лекцію записували на відео і диск з цим записом у мене є.
В той же час я долучився до спільноти «Третій Гетьманат» і певний час був її активним членом. Але коли пан Ігор став наполягати на тому, що всі члени ТГ повинні практикувати «Живе Слово», я заявив про свою незгоду з такою постановкою питання і вийшов із спільноти «Третій Гетьманат».
***
У 2015 році, при спілкуванні у Фейсбуці, пан Ігор декілька разів запрошував мене зареєструватися у спільноті «Народний Оглядач» і писати блоги. Моєю єдиною умовою було: я не буду читати ЖС! На цьому ми і дійшли згоди.
***
в кінці січня 2016 року я зареєструвався на НО, а 3 лютого написав перший блог. Що я взагалі написав і прокоментував на НО гравці бачили і бачать; моя участь у фільмах теж видима всім. На вчорашній день мої блоги переглянуло 239 525 осіб; фільми переглянули теж велика кількість людей (останній місяць не слідкую за статистикою).
Дякую пані Олено за відзначення моєї участі в роботі НО, але я абсолютно не претендую на якісь лаври чи почесті.
***
Протягом останніх кількох місяців я мав декілька розмов з п. Ігорем у Вайбері і особисто. Я категорично не сприймаю підміну релігії «Живим Словом» і підміну реальної політичної ситуації химерами на кшталт «втручання ельфів»; я категорично не сприймаю фантазій на кшталт «античного харчування» і «фізичного безсмертя». В той же час я поводився коректно і протягом довгого часу не виступав з публічною критикою цих тем на НО.
*** Ось так виглядає справедливість, пані Олено!
*** Якщо Вам, пані Олено, заважає моя присутність на НО, то я можу скласти повноваження директора НДІ Третього Райху і покинути спільноту НО назавжди! Мій творчий наробок я залишу читачам, а сам продовжу роботу по військовій історії і історії Третього Райху в рамках Військово-історичного товариства «СПАДЩИНА», яке я створив у 2012 році і яке я очолюю.
Нічого особистого, пані Олено. Тільки правдиве викладення фактів.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Володимир Федько 21 Червень, 2019 - 09:46 посилання
0
Ще не підтримано
Почнемо хоча б з твердження, що античні воїни їли один раз на добу. :-)
Не буду дискутувати з приводу достовірності джерел, з яких це стало відомо. Можливо. Але з чим це пов'язано? З банальною причиною - приготуванням їжі для великої кількості людей.
Уяви собі, друже Леоніде, що таке приготувати їжу для одного легіону.
(Довідка: Легіон складався приблизно з 4800 легіонерів і значного числа допоміжного персоналу, слуг і рабів. У легіон могло входити до 6000 воїнів, хоча часом їх число зменшувалося до 1000, щоб позбавити свавільних воєначальників підтримки. Легіони Юлія Цезаря налічували приблизно по 3300-3600 осіб.)
На той час ще не було польових кухонь і польових холодильників!
За наступаючими легіонами раби гнали стада худоби, яку забивали на місці приготування їжі. А на десятках повозок везли зернові і злаки.
В самому Римі і Греції воїни і громадяни їли традиційно - тричі на день! Джерел на цю тему достатньо.
***
Під час світових воєн (Великої війни і Другої світової) досить часто солдати їли один раз чи два рази на добу. Але пов'язано це теж з дуже простою причиною - приготуванням і доставкої їжі на передову, в окопи. В тилу солдати і офіцери їли традиційно, тричі на день.
Польова кухня розрахована на приготування 250 літрів гарячої справи. Таким чином одна кухня може забезпечити гарячою стравою 500 осіб (по 0,5 л. на душу).
Досить часто полонених під час Другої світової годували теж один раз на добу і дуже скудно. Пов'язано це теж було не з якоюсь фанатичною жорстокістю, а з неможливістю приготувати їжу для великої кількості людей.
До речі, в сучасний час під час великих техногенних катастроф (урагани, аварія на Фукусімі) людей також годували один раз на добу, оскільки рятувальні служби не могли швидко забезпечити доставку і роздачу їжі.
***
По-друге, людині потрібно мінімально 2800 ккалорій на добу. В умовах важкої фізичної праці чи в бойових умовах - 4200 ккал. Це стандартні норми для всіх країн.
З яких продуктів повинно складатися одноразове харчування, щоб дати цю норму людині? І як це впихути в шлунок за один раз?
По-третє, люди складаються з чоловіків і жінок, дітей, дорослих і літніх людей. Крім того є вагітні жінки і хворі люди.
І наступне... Невже в країнах з потужними арміями окопалася маса ворогів, які бажають знищити власну армію і тому розробляють раціони харчування з традиційним поділом на триразове харчування?
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Олена Каганець 21 Червень, 2019 - 11:55 посилання
0
Ще не підтримано
Ну і що я перекрутила? Цією довгою розповіддю Ви підтвердили те, що я написала. Дякую.
Опубліковано Володимир Федько 21 Червень, 2019 - 13:22 посилання
0
Ще не підтримано
Пані Олено, я ще раз повторюю, що не вважаю доцільним перетворювати обговорення наших з п. Ігорем світоглядних розбіжностей у "кухонну сварку"! Я просто уточнив Ваші помилкову інформацію, що ми з Вами познайомилися тільки на "круглих столах" у 2002 році :-)
Я ніколи не претендував і не претендую на якусь виключну роль у виданні журналу "Перехід-IV".
Це раз! По-друге, на сайті світоглядних новин, яким є НО, кожен зареєстрований гравець має право висловлювати або не висловлювати свої думки у блогах і коментаріях; брати чи не брати участь у різних заходах. Чи вже введено в дію правило, що не можна висловлювати погляди, які не збігаються з поглядами головного редактора сайту і його дружини?
Наступне. Я нікому нічого не нав'язував і не нав'язую! Якщо гравець чи людина хоче читати ЖС, то це їхня справа; якщо гравець чи людина не бажає ходити в церкву, то це їхня справа; якщо гравець чи людина людина хочуть гризти свіжу моркву, то знову ж то їхня справа. Одночасно я маю право заявити, що мені особисто це не подобається.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Прекрасно! Історичний ракурс має розвиватися далі! ))
Володимир Федько каже:
Як військовий історик (і історик спецслужб) я можу висунути версію, що вкидання в інформаційний простір НО гіпотези про "втручання інопланетян - ельфів - у вибори в Україні" є частиною спецоперації по перехопленню управління в Україні з боку олігархії та Росії.
Мета - переключити увагу розумної частини гравців на негідний об'єкт, втягнути їх у безглузду дискусію ("вікно Обертона").
На мій погляд, автор гіпотези перейшов межу між ігроманією і реальною політикою!
З погляду людини, яка бере участь в проектах починаючи з журналу "Перехід-IV", тобто майже 20 років, я звертаюся до тебе, друже Ігоре: на сьогодні нагальною потребою є ревізія всього теоретичного спадку українського націоналізму починаючи з Миколи Міхновського; нам потрібно проаналізувати теорію і практику націоналізму в США і Німеччині; нам терміново потрібно розробити сучасну теорію націоналізму в Україні, розробити теорію і практику націотворення і виховання національної еліти.
Це виклик часу, це актуальне завдання, яке стоїть перед нами!
Все інше - другорядне! Не так важливо, п'є людина каву чи не п'є; один раз на добу їсть чи тричі; 10 разів присідає чи 20; є вона сироїдом, веганом чи харчується традиційно... Повторюю - все це другорядне! Головне - як людина займається самовихованням, як вона зростає інтелектуально і духовно, як вона виховує своїх близьких!
Я з розумінням і терпляче ставився до "ельфійського проекту", оскільки вважав його корисним для містичної популяризації арійських ідей, а також гарною ігровою оболонкою. Але перенесення міфічних ельфів в реальне життя України, приписування їм впливу на реальні політичні події - веде тільки до дезорієнтації як гравців, так і всіх, хто читає НО, і дискредитує НО.
МИ створили серію чудових фільмів про "перехоплення управління" в США, Британії, в ОУН. Ні в кого не викликає заперечень, що протягом ХХ століття Москва неодноразово вдавалася до стратегії "перехоплення управління" (можна назвати ще Іспанію 1936 року, Чілі 1970 року, Афганістан 1979 року і т.п.) і їй це вдавалося. Навіщо приписувати "ельфам" втручання у вибори-2019, коли ясно видно, що результати виборів - це результат спецоперації олігархії (в першу чергу Коломойського) і антиукраїнських сил керованих і підтримуваних Москвою?
МИ створили серію чудових фільмів про український націоналізм, і цю серію треба продовжити!
Перед нами стоїть грандіозне завдання по створенню нової ідеології українського націоналізму. МИ повинні започаткувати новий політичний рух, який умовно можна назвати "нові праві України". Працюймо і не відволікаймося на пустопорожні дискусії ні про що!
Слава Україні!
Песимістичний ракурс (через недоусвідомлення поданої оптимістичної інформації), Історичний ракурс (можемо в аналогіях відшукувати закономірності, та історія ніколи не повторюється в точності) і Оптимістичний ракурс (який часто йде попереду, зважайте(!), за принципом говоримо про проблему так, ніби вона вже здійснена).
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Опубліковано Ігор Каганець 19 Червень, 2019 - 19:24 посилання
0
Ще не підтримано
Формування нації шляхетних людей можливе лише у просторі позитивних подій. Тому треба робити все можливе для піднесення у цей простір, зокрема, вдосконалюватися фізично, психічно та духовно.
Для досягнення перемоги треба перевершити противника у творчості, тобто діяти несподівано, неймовірно. Виходити за межі уявлень противника. Це те, що ми зараз робимо. Коли звичайні методи не працюють, треба застосовувати методи незвичайні - чарівні.
Будь-які спроби перемогти відомими, старими методами приречені на поразку.
Генерали завжди готуються до вчорашньої війни. Але я не проти, якщо хтось спробує діяти по-старому. Будь-ласка, тільки без мене.
Я не маю наміру убивати свій час на безглузді речі.
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Опубліковано Володимир Федько 20 Червень, 2019 - 15:35 посилання
0
Ще не підтримано
Чудово!
Я теж не збираюся брати участь в обговоренні безглуздих речей на кшалт "втручання ельфів"!
Виходячи з вищевказаного, я більше не беру участі в жодному обговоренні на НО, окрім тем, що стосуються Третього Райху. Крапка!
Цитата:
Генерали завжди готуються до вчорашньої війни. Але я не проти, якщо хтось спробує діяти по-старому. Будь-ласка, тільки без мене.
Я не маю наміру убивати свій час на безглузді речі.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Справді шляхетна людина простір позитивних подій створює сама самовдосконалюючись. Найшвидше з братами, щирими друзями , шляхетними ельфами, що навчилися позитивний простір свідома створювати іншим. Дякую всім.
Радіймо! Тільки шляхом творення сьогодення, майбутнє вітаємо чистотою, світлом перемагаємо!
Опубліковано Володимир Федько 20 Червень, 2019 - 15:40 посилання
0
Ще не підтримано
Что того щоб бути чесним взагалі, необхідно, перш за все, бути чесним перед самим собою. Я задоволений, що нарешті наші - мої і пана Ігоря Каганця - світоглядні позиції остаточно визначилися. МИ розійшлися назавжди!
Оглядаючи свій більш ніж трирічний шляг блоггера і редактора НО, можу сказати, що мені не соромно за все, що я написав (більше 600 блогів і 5600 коментарів); мені не соромно за участь у 26 фільмах Intermarium.TV.
Едине за що я відчуваю гріх і вибачаюся - участь у підготовці і випуску журналу "Гартленд". Це була моя сейозна помилка! Сподіваюся, що плідна робота на ниві історії Третьому Райху спокутує мій гріх.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опубліковано Ігор Каганець 20 Червень, 2019 - 14:12 посилання
0
Ще не підтримано
Опинилися у різних просторах подій. Це типова ситуація, яка ще не раз буде повторюватися.
До речі, при погляді знизу вгору зазвичай здається, на там, на вищому "поверсі", успіхи досягаються випадково, або це взагалі якісь "фокуси".
Нинішня ситуація ще раз переконує, що іудохристиянство не дозволяє піднятися вище Простору боротьби.
А ми рухаємось далі. Вгору просування - без краплі вагання!
Володимир Федько каже:
Что того щоб бути чесним взагалі, необхідно, перш за все, бути чесним перед самим собою. Я задоволений, що нарешті наші - мої і пана Ігоря Каганця - світоглядні позиції остаточно визначилися. МИ розійшлися назавжди!
Оглядаючи свій більш ніж трирічний шляг блоггера і редактора НО, можу сказати, що мені не соромно за все, що я написав (більше 600 блогів і 5600 коментарів); мені не соромно за участь у 26 фільмах Intermarium.TV.
Едине за що я відчуваю гріх і вибачаюся - участь у підготовці і випуску журналу "Гартленд". Сподіваюся, що плідна робота на ниві історії Третьому Райху спокутує мій гріх.
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Опубліковано Володимир Федько 20 Червень, 2019 - 15:37 посилання
0
Ще не підтримано
Коли немає аргументації - переходять на особисті образи :-)
Цитата:
Нинішня ситуація ще раз переконує, що іудохристиянство не дозволяє піднятися вище Простору боротьби.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Це не просто "у різних просторах подій", а у дискомфортних, протилежних стосунках, бо ви дозволили собі тісну взаємодію. І повторюватимуться вони "ще не раз", якщо ви не розподілите сфери діяльності, продовжуватимете квапити, підганяти, повчати один одного. Діяльність повинна бути незалежною.
(Це моя персоніфікована інтерпретація інформації з соціоніки. Мій "погляд збоку", який, надіюся, допоможе ЕІІ (Ігор Каганець) та СЛЕ (Володимир Федько) творити на благо арійської спільноти).
РаДіймо, арії!!!))
Ігор Каганець каже:
Опинилися у різних просторах подій. Це типова ситуація, яка ще не раз буде повторюватися.
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Что того щоб бути чесним взагалі, необхідно, перш за все, бути чесним перед самим собою. Я задоволений, що нарешті наші - мої і пана Ігоря Каганця - світоглядні позиції остаточно визначилися. МИ розійшлися назавжди!
Оглядаючи свій більш ніж трирічний шляг блоггера і редактора НО, можу сказати, що мені не соромно за все, що я написав (більше 600 блогів і 5600 коментарів); мені не соромно за участь у 26 фільмах Intermarium.TV.
Едине за що я відчуваю гріх і вибачаюся - участь у підготовці і випуску журналу "Гартленд". Сподіваюся, що плідна робота на ниві історії Третьому Райху спокутує мій гріх.
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Опубліковано Володимир Федько 20 Червень, 2019 - 16:21 посилання
0
Ще не підтримано
Друже Арсене, ти абсолютно правильно вказав!!!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Чудово! Соціоніка працює!
Знаючи від початку особливості обох ТІМів, СЛЕ можна було уникнути "несподіваних конфліктів" з ЕІІ...
Володимир Федько каже:
Друже Арсене, ти абсолютно правильно вказав!!!
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Опубліковано Володимир Федько 20 Червень, 2019 - 18:56 посилання
0
Ще не підтримано
Друже Арсене, не варто все зводити до соціоніки. Світоглядні засади і практична діяльність базуються не тільки на соціоніці, а на інтелекті, загальній і спеціальній освіті, загальній культурі.
Цитата:
Чудово! Соціоніка працює!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
А які прояви гнучкості, імпульсивності, ірраціональності в ньому присутні?
https://t.me/ETEPHET
Опубліковано Володимир Федько 21 Червень, 2019 - 09:52 посилання
0
Ще не підтримано
Якщо це стосується мене, то я достатньо гнучкий при обговоренні різних речей з опонентами, і навіть з ворогами. Але це стосується розумних речей, про які можна дискутувати.
Якщо ж розмова буде торкатися, наприклад, вживання наркотиків, гомосексуалістів чи ЛГБТ, то ніякої гнучкості я не проявляю, а висловлююся прямо і жорстко!
Цитата:
А які прояви гнучкості, імпульсивності, ірраціональності в ньому присутні?
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Чому зразу - "конфлікт"?
Хіба конфліктує Сонце з Місяцем?
Просто - на даний момент різне світобачення, різний рівень
свідомості. Кожен знаходиться на своєму рівні еволюції і виконує своє призначення так, як "дозрів" на цей час.
Не "воюймо", а розуміймо .
Будьмо !
Усе проминає, за винятком Бога і Любові.
Григорій Сковорода
Коментарі
Жадібно тягнуся до НО, як голодний — до скибки хліба.
Цікава думка...Нам допоможуть ельфи ! Десь в попередній статті бачив, що вибори 2019 це масштабний експеримент, що зробили селекцію і т.п. І т.д. От ПРОСТО ВЗЯЛИ і зробили селекцію. Вам не здається, що в цьому припущенні порушений один з критеріїв істини (відсутність логічних суперечностей) ? Які ж то треба мати ресурси, щоб забавитись в такий експеримент ? Тай навіщо ? Можна було дати це завдання штучному інтелекту, який би зробив теж саме обчислення : 75/25. Якщо та технологія занадто дорога, то зробити круглий стіл з кожним 5-им львів'янином, по-брейнстормити в групі по 10 людей, по три години, обговорити досвід спілкування з туристами зі сходу (общепонятними), впливи мас-медіа на натовп і т.п. то була б та ж цифра. “А ладно, зробим вибори, а там подивимся...” Ну а кого в результаті поставили ? І близько не українця... Якщо я правильно розумію значення слова “ЕЛЬФИ” , то це істоти з необмеженим часом і необмеженими можливостями, так ? То, по-перше, чому б не “переговорити” з людьми, котрі тягнуть Україну донизу,а, по-друге чому б не дати так з 5млн. зелених на розвиток і просування НО, єдиного в Україні джерела, де до ниточки розжована правильна горизонтальна демократія, євангеліє, і правильний спосіб життя (три О, день ніч, харчування). Хтось скаже “Амадейко, та розслабся, не все зразу, еволюція процес поступовий”. Згоден, боротьба — природній процес зміцнення. Але ж українці вже століттями боряться. В нас же “хочеш жити - вмій крутитись”. Хто ближче до кордону живе , той і маляр, і штукатур і електрик. І справді, взяти пересічних американця і українця, то просто не до порівняння. Я не кажу шо вони тупі, просто в них стимулів розвиватись менше. А нам ще скільки потрібно ?
Говорилося, що мотив Ельфів нам допомогти — це створити кузню собі подібних, чи, в будь-якому разі, середовище де вони могли б розвиватись і просувати “ельфізм”, чим би збільшували свою популяцію.. Те що зараз відбулось, більше схоже на діяння впливових людей, котрим, по-суті, начхати на Україну, їм просто треба мати хороший спокійний запасний майданчик, на випадок якшо літосферні плити змістяться, чи ще чого станеться...
Те шо відбулось точно не відповідає вищезгаданому мотиву Ельфів, або в них дуже і дуже дивні методи, які нам (недоЕльфам) ще рано розуміти. Була розмова, що все норм: штати далі нас підтримують, Бєні дали пропхати свого хлопця (та й так треба було, бо вже так люди хкіли) ,є якісь домовленості про слідство ФБР і недоторканість Бєні.. Я не знаю, чесно, але на фоні того всього ажіотажу з допомогою від Ельфіф я вже починаю думати, що є ще третя домовленість між Ельфами і Миро, абсолютно секретна, яка дозволяє одній із сторін тільки привідкрити завісу і сказати “Все норм хлопці, нам Ельфи допоможуть”. Це єдине пояснення, більше логіки я не бачу. НО повністю розвернув вектор на соціоніку і націотворення. Але всетаки потрібно розвертатись трішки до моментів чудотворення, не залежних ресурсів і довго-довго-довго-дуже-довгострокових перспектив, бо коли ми хочемо грати з ельфами в одну гру, з їх “зеленськими” ,то нам треба бути самодостатніми і жити по 1000 років, бо хто ж захоче з нами мати справу і допомагати нам, якшо для досягнення ельф-мотивів потрібен інший рівень ?
Sapienti Sat
Нарешті знайшовся розумний гравець, який насмілився висловити критичну точку зору щодо "ельфійства"!
Дякую, друже Амадео Райт!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Дякую Володимире, але єдина критичність тут щодо Ельфійського втручання. Сам факт існування людей з надможливостями я не відкидаю, В мене в самого в житті було дуже багато "закономірних співпадінь". Простори буття, духовні практики, чудотворення, все це є і все гарно працює. Єдине, не подобається назва "Ельфи", і я не розумію яким боком вони причетні до виборів. Є такі люди в іншому просторі, можливо це ті хто досягли того рівня практиками , можливо народились такими, а може й те і інше. Але якшо правда те, що про них пишуть, то я не розумію навіщо їм це, а якщо і треба, то чому саме такими методами ? Ви ж ельфи, а не пімпи від ровера
Sapienti Sat
Радіймо, Амадео! Що для тебе є т.зв. "ельфійський проект"? Ти, як і багато інших гравців, розумієш його по-своєму. Ти можеш його підтримувати або ігнорувати - це твій вибір. Проте, я б хотів, щоб ти звернув увагу на деякі круті моменти, що стосуються ігрофікації. Відбувається інформаційна експансія (про масштаби можна мовчати, бо вони залежать від творчих потенцій кожного) - поширюються цікаві і корисні знання в інформаційному просторі. Чи не вбачаєш ти тут захисної функції ігрофікації? Чи не відчуваєш ти тут свободи в виконанні Правил?
Озирнутись би на завтра
Як сказав Дон Дієго Вега "все це дуже добре і абсолютна правда, брате". А проте, мушу зауважити, про слушність Володимира : "Сувора реальність - 85% електорату за 27 років незалежності так і залишилися охлосом, а в Україні відбулося перехоплення управління з боку етнічної олігархії і проросійських сил. Наскільки далеко ми відкотимося назад - важко передбачити; наскільки буде знову пограбована Україна - важко порахувати!." Не звично, щоб Миро робив якісь пусті гучні заяви. Дійсно: в тій ситуації що склалась, україну врятує диво . Я розумію розчарування, яке прийшло з програшем Порошенкс, і розумію,що якщо ми є там, де маєм бути , час той, який має бути , значить у всьому, що відбувається - є сенс. Просто іноді не до ігор.
Sapienti Sat
Свої думки щодо минулих виборів я висловив у блогах:
Від II-го туру президентських виборів до Великодня: тиждень Ініціації
https://www.ar25.org/node/42561
Падіння з зірок… в реалії сучасної України: «Етнос-25», «73-й квартал», «Сірий сектор»
https://www.ar25.org/node/42635
Німеччина і Україна з «Погляду на Історію, як на Змову»
https://www.ar25.org/node/42867
Тут скажу коротко:
Треба розуміти реальність сьогодення – проти України ведеться жорстока і безжальна війна з боку етнічної олігархії та Росії, з використанням охлосу, проросійського населення та відвертих ворогів нашої держави. Частково вони вже отримали перемогу, поставивши на чолі України свого президента. При цьому вони мають незаперечний демократичний козир – 73% виборців за нього проголосували! Наступний крок – створити свою більшість у Верховній Раді, яка поки-що залишається оплотом української державності. Якщо їм це вдасться, то вони будуть мати другий незаперечний демократичний козир – більшість у ВР обрана демократичним шляхом!
Сувора реальність - 85% електорату за 27 років незалежності так і залишилися охлосом, а в Україні відбулося перехоплення управління з боку етнічної олігархії і проросійських сил. Наскільки далеко ми відкотимося назад - важко передбачити; наскільки буде знову пограбована Україна - важко порахувати!
А казки про "ельфів"... є казками для охлосу і романтичних гравців, яким приємніше вірити, що вони живуть серед більшості нормальних людей, а не тупих обивателів. І покинути світ мрій вони не бажають чи не можуть.
Арійці не потребують казок!
Арійці керуються Знаннями, аналітикою, Історією і Традицією!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Ельфійське втручання - це гіпотеза. Наскільки вона істинна? Для аналізу можемо застосувати три критерії істини.
1. Відсутність логічних суперечностей, тобто цілісність. На мою думку, висновок про наявність людей, які суттєво випереджають нас у розвитку, є логічним. Логічним є й те, що вони для нас мало помітні, але впливові і організовані. Проте вони не всесильні, тому що вони також є учасниками Гри, відтак можуть як вигравати, так і програвати. Лише вони (з відомих нам впливових гравців) зацікавлені в новітньому українському націотворенні, а зайнялися ним саме зараз тому, що настав час.
2. Позитивні емоції. Особисто мене ця ситуація надихає, але це мій суб’єктивний підхід, без претензій на абсолютну істину.
3. Продуктивність, добрі плоди. Запропонований погляд на ситуацію відкриває шлях для гарного розгортання нашої справи. Хтось це вже побачив, хтось побачить за кілька років. Особисто мені все це дуже подобається.
Поступово викладатиму нову аргументацію щодо ельфійського проекту. Десь за тиждень буде наступний інформаційний транш.
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Люди, які випереджають інших за здібностями, практично всі на очах. Вони творять у науці, в техніці, у мистецтві. І результати їх діяльності ми бачимо навколо.
Видатних політиків, які різко виділялися і виділяються серед інших, і чия діяльність в політичній і державотворчій сфері відома, також ми знаємо. Як приклад позитивний, можу назвати Скоропадського, Маннергейма, Пілсудського, Муссоліні, Гітлера, Франко, Піночета, Кеннеді, Рейгана, Трампа. Як приклад негативний, можу назвати Троцького, Леніна, Сталіна, Альєнде, Мао Цзе Дуна, Кастро.
Якщо існує група людей, яка випереджає нас за розвитком, то вона повинна була б себе якось проявляти, в тій чи іншій країні.
Говорячи про Україну, я звертаюся до історичного досвіду наших визвольних змагань останнього сторіччя, які в черговий раз закінчилися ганебним провалом! Охлос проголосував за телевізійний і абсолютно некомпетентний у політиці і економіці персонаж, маріонетку олігарха Коломойського. До влади повернулися ті олігархи і політики, яких було усунуто з влади у 2014 році.
На мій погляд, обговорення "ельфів" - це "вікно Обертона", яке відволікає мислячу частину населення, в тому числі і гравців НО, від пошуку реальних шляхів виходу з політичної кризи та своєї реальної участі в державотворенні!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Характерним прикладом діяльності групи випереджаючого розвитку є заснування хрестиянського руху. Там, до речі, також усе спочатку виглядало як поразка - для зовнішніх спостерігачів. Свої з самого початку були в курсі.
Про це у статті: Спецоперація арійських брахманів
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Цікаво, кого намічено на роль Ісуса та Іуди?
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Це інша гра, тому тут інші ролі. Дуже цікава роль у Зеленського - надзвичайно колоритний типаж, такі просто так не з’являються.
Справді, тут просто неймовірне поєднання якостей для кандидата в президенти: єврей, маленький, з відверто семітським антропологічним типом, безголосий, без найменшого політичного досвіду. І цей унікальний типаж було запропоновано українцям, які переважно високі європеоїди зі співучими голосами.
І от за цього Зеленського проголосувало три чверті електорату. Це та група, яка втратила етнічну самосвідомість і не представляє інтересу для націотворення. Відтак у цій справі є сенс працювати лише з групою 25%.
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Ігроманія замість реальної політичної роботи!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Про спецоперацію арійських брахманів два тисячоліття тому. Хто тоді знав про Ісуса Хреста, святого Йосипа, Діву Марію? Вони несподівано виринули на поверхню, зробили свою справу і тихо зникли. "Тихо прийшов, тихо пішов" https://www.youtube.com/watch?v=IpVTAJ-kfd4
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Це вже тягне на богохульство!
Хоча... я вже нічому не дивуюся, що з'являється на НО.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Осмілюся зауважити, що це не так, друже Володимире ))
Хула - це нахабне заперечення істини.
Про Ісуса Хреста, Святого Духа і Мати Ісуса - Марію, ніякого богохульства наразі нема. Але, якщо дивитися на "богохульство" з погляду канонічності та догматичності, то "нутро таки бунтує" )))
Тут же - це лише погляд на Істину. В апокрифах є подібне. ))
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Порівняння діянь Ісуса з міфічною діяльністю "ельфів" і є богохульство, оскільки міф про "ельфів" прирівнюється до діяльності Сина Божого.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Тут трохи так:
Нинішня фантазія, це не прирівнювання "Ісус=не(ельф)".
Це лише спроба вивести, пояснити теперішню дійсність методом аналогій.
Не слід кидатися словами на зразок "богохульство", оскільки цим словом дуже "полюбляли" клеймити й Самого Ісуса!
Ось одна цитата:
П.С. Увага! Я не порівнюю зараз нікого, ні з ким!!! ;-)))
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Ельфи не будуть працювати на людей, так як люди хочуть і собі уявляють))--
А 25% зараз мають гарний шанс проявитись. Зруйновоно 'стару структуру, опору '... це цікавий час--
Хочу нагадати шановному товариству, що Маннергейм, Пілсудський, Муссоліні і Гітлер прийшли до влади демократичним шляхом, спираючись на підтримку народних мас!
"Фашизм - це масовий рух середнього класу!"
Франко і Піночет підняли збройний переворот проти демократично обраних урядів. АЛЕ... тоді, коли ці уряди стали проводити антинародну політику.
В Іспанії, де позиції комуністів і лівих сил були потужні, це привело до громадянської війни. Народні маси в більшій мірі підтримали Франко.
В Чілі більшість населення підтримала Піночета і його генералів.
Експедиції Че Гевари в Конго і Болівію потерпіли поразку, бо народні маси не бажали боротися за своє звільнення. Почитайте щоденники ЧЕ, в яких він з гіркотою констатує: "Ми не можемо звільнити народ, який не хоче боротися"ї
В Україні президенти Ющенко, Янукович, Порошенко і Зеленський прийшли до влади демократичним шляхом. Наявність/відсутність нації та еліти тут не мала і не має жодного значення. Все вирішувалося суто арифметичним підрахунком голосів електорату, який прийшом на вибори!
Націотворення і виховання національної еліти дуже важливі елементи, але без зростання свідомості і відповідальності широких мас народу вирішальним фактором на виборах президента і парламента будуть суто арифметичні показники голосування охлосу/електорату.
Навіть якщо оптимістично/фантастично припустити, що 25% вже перетворилися на націю (а реально це 15% електорату), то все одно на наступних виборах немає жодної гарантії не повторення ситуації виборів-2019, і охлос знову не проголосує за віртуального персонажа.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
З філософської спадщини першої половини ХХ століття:
«Глибина падіння будь-якого тіла завжди є мірою віддаленості даного його місцезнаходження від початкового положення, в якому воно знаходилося раніше. Закон цей відноситься також до падіння цілих народів і держав. Але саме з огляду на це особливо велике значення отримує питання про те, в якому становищі або, краще сказати, на якій висоті знаходився цей народ до початку свого падіння. Тільки той народ і може дуже сильно і глибоко впасти, який раніше знаходився на більш-менш винятковій висоті».
(А. Гітлер, «Моя боротьба», кн. 1. гл. 10)
«Якщо будь-якому народу раптом здасться, що йому вдасться вистояти в боротьбі за існування не докладаючи для цього ніяких цілеспрямованих зусиль і не проявляючи мужності, то нехай він тоді не скаржиться, коли його здолають нужда і страждання».
(«Програма Адольфа Гітлера», заклик на вибори 31.07.1932)
«Народи, які не бажають відстоювати свою честь, рано чи пізно втратять свою свободу і незалежність, що, врешті-решт, буде тільки справедливо, бо погані покоління, позбавлені честі, не заслуговують користуватися благами свободи.
«Хто хоче залишатися боягузливим рабом, той не може мати честі, бо через неї йому неминуче доведеться входити в зіткнення з тими чи іншими ворожими силами».
(А. Гітлер, «Моя боротьба», кн. 1. гл. 6)
«Як для збереження будь-якого людського суспільства повинні бути представлені деякі принципи, незважаючи на те, чи згодні з цим всі і кожен, так і культурний образ народу повинен бути сформований відповідно його кращим елементам і завдяки носіям культури, свого роду народженим лише для цього».
(А. Гітлер, з виступу на V з'їзді НСДАП 31 серпня – 3 вересня 1933 р.)
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Говорячи про "націотворення" ми повинні усвідомлювати, що з поколінь, яким сьогодні 45 і більше років, тобто народженим у 1974 році і раніше, створити націю, якщо вони до цього часу не самоідентифікувалися як українці, вже неможливо! Це якраз той охлос, який входить у "Сірий сектор" і "73-й квартал".
Націю і національну еліту треба вирощувати з поколінь, народжених на межі Другого і Третього тисячоліть, тобто народжених у 2000 році і пізніше.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Хочу також нагадати...
В 1932 році НСДАП на виборах у Райхстаг (6 листопада) отримала 11 737 021 голосів (33,09%), і її фракція складалася з 196 депутатів.
(Соціал-демократи відповідно отримали 20,43%, а комуністи 16,86%).
Згідно закону президент Гінденбург 30 січня 1933 р. призначив Адольфа Гітлера райхсканцлером.
Прийшовши до влади, Гітлер розпустив старий парламент і призначив дострокові вибори, які відбулися 5 березня 1933 року. На цих виборах НСДАП отримала 17 277 180 голосів (43,91%), і її фракція складала 288 депутатів.
(Відповідно соціал-демократи 18,25%, а комуністи 12,32%)
Вермахт, СС, штурмові загони і фольксштурм захищали землю Райху до останнього метра! Почитайте про штурм Берліна і яка кількість радянських військ, артилерії і танків була задіяна у Берлінській операції.
Третій Райх капітулював тільки тоді, коли бої йшли в сотні метрів від райхсканцелярії. Тобто залишилося всього декілька сот квадратних метрів неокупованої території Райху!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Нова нація починається з оновленого етнічного ядра.
Для правильної роботи з цим етнічним ядром треба розуміти його сьогоднішні якості і ті якості, які треба сформувати.
Пізнання цих етнічних якостей - наше головне завдання на найближчі місяці.
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Вітаю соколійців - Амадео Райт і Тахеон Черепаха!
Вийшли з трирічного підпілля, так би мовити! )))
Коментар Амадео Райта заслуговує на похвалу! Людина не сприймає "на слово", "не довіряє сліпо", а шукає Істину!!!
Тахіон Черепаха йому підіграє в цьому!
РаДіймо, соколійці!!! )))
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Моя думка з приводу "інтелектуальних баталій" на НО. ))
Одразу скажу наступне: усі Ви ПРАВі, шановні соколійці!
Недорозуміння між Вами (на перший погляд) через те, що Ви розглядаєте проблему з різних боків - маємо приклад різного "погляду на Істину" (ілюстрація "в тему"):
Маємо: Песимістичний ракурс (через недоусвідомлення поданої оптимістичної інформації), Історичний ракурс (можемо в аналогіях відшукувати закономірності, та історія ніколи не повторюється в точності) і Оптимістичний ракурс (який часто йде попереду, зважайте(!), за принципом говоримо про проблему так, ніби вона вже здійснена).
Ми ринемо вперед, коли кожен візьме до уваги ракурс співбесідника.
Нагадаю тезу, яка веде до порозуміння усіх сторін -
"Арії не переконують, арії - інформують".
Хай моя "миротворча" думка (хоча за ТІМом я й не "Миротворець") долине до кожного!
Хай же буде!!!))
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Щодо малюнка. Правда - це не фрагментарний погляд на істину, а інформація, яка веде до правильної мети. Істина - це те, що є, а правда - це те, що має бути.
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Як військовий історик (і історик спецслужб) я можу висунути версію, що вкидання в інформаційний простір НО гіпотези про "втручання інопланетян - ельфів - у вибори в Україні" є частиною спецоперації по перехопленню управління в Україні з боку олігархії та Росії.
Мета - переключити увагу розумної частини гравців на негідний об'єкт, втягнути їх у безглузду дискусію ("вікно Обертона").
На мій погляд, автор гіпотези перейшов межу між ігроманією і реальною політикою!
З погляду людини, яка бере участь в проектах починаючи з журналу "Перехід-IV", тобто майже 20 років, я звертаюся до тебе, друже Ігоре: на сьогодні нагальною потребою є ревізія всього теоретичного спадку українського націоналізму починаючи з Миколи Міхновського; нам потрібно проаналізувати теорію і практику націоналізму в США і Німеччині; нам терміново потрібно розробити сучасну теорію націоналізму в Україні, розробити теорію і практику націотворення і виховання національної еліти.
Це виклик часу, це актуальне завдання, яке стоїть перед нами!
Все інше - другорядне! Не так важливо, п'є людина каву чи не п'є; один раз на добу їсть чи тричі; 10 разів присідає чи 20; є вона сироїдом, веганом чи харчується традиційно... Повторюю - все це другорядне! Головне - як людина займається самовихованням, як вона зростає інтелектуально і духовно, як вона виховує своїх близьких!
Я з розумінням і терпляче ставився до "ельфійського проекту", оскільки вважав його корисним для містичної популяризації арійських ідей, а також гарною ігровою оболонкою. Але перенесення міфічних ельфів в реальне життя України, приписування їм впливу на реальні політичні події - веде тільки до дезорієнтації як гравців, так і всіх, хто читає НО, і дискредитує НО.
МИ створили серію чудових фільмів про "перехоплення управління" в США, Британії, в ОУН. Ні в кого не викликає заперечень, що протягом ХХ століття Москва неодноразово вдавалася до стратегії "перехоплення управління" (можна назвати ще Іспанію 1936 року, Чілі 1970 року, Афганістан 1979 року і т.п.) і їй це вдавалося. Навіщо приписувати "ельфам" втручання у вибори-2019, коли ясно видно, що результати виборів - це результат спецоперації олігархії (в першу чергу Коломойського) і антиукраїнських сил керованих і підтримуваних Москвою?
МИ створили серію чудових фільмів про український націоналізм, і цю серію треба продовжити!
Перед нами стоїть грандіозне завдання по створенню нової ідеології українського націоналізму. МИ повинні започаткувати новий політичний рух, який умовно можна назвати "нові праві України". Працюймо і не відволікаймося на пустопорожні дискусії ні про що!
Слава Україні!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Пане Володимире, заради справедливості хочу Вам нагадати про Вашу участь в журналі "Перехід-IV". Ви постійно нагадуєте, що ледь не с початків були з нами, ледь не батько-засновник. Я весь час мовчала, але тепер нагадаю. По-перше, ми з Вами познайомилися у 2002 році, 17 років тому, і разом робили зібрання читацького клубу "Перехід-ІV" в Європейському університеті, поки у 2003 році наш видавець припинив з нами роботу і вирішив видавати журнал без Ігоря Каганця. Ви тоді пішли працювати на нього, і ми з Вами розійшлися на багато років (не бачилися і не чулися аж до лютого 2016 року. Тож не треба казати про "участь в проектах, починаючи з журналу "Перехід-IV", тобто майже 20 років". Немає ніяких 20 років! Я тоді, у 2003 році, переєструвала журнал на себе з іншим засновником і стала видавцем. Видала 2 номера за власні (заощаджені роками!) гроші. НО ми ніколи не припиняли із 2002 року, а Вас до лютого 2016 року на НО і близько не було! Ось така історія. А за участь у написанні блогів на НО за останні 3 роки і 4 місяці я Вам щиро вдячна!
Пані Олено, я не бажав би перетворювати наші світоглядні розбіжності з паном Ігорем на кухонну розборку із залученням широкої громадськості! Але оскільки Ви перекручуєте факти, то змушений дати Вам публічну відповідь.
Якщо вже говорити про справедливість, то раджу Вам заглянути в журнал "Перехід-IV" № 3(8) 2001 на сторінку 79-89! Там опублікована моя стаття "НАЦИЗМ І БІЛЬШОВИЗМ. Історичні підстави декомунізації". На стор. 89, в кінці статті, стоїть дата: Жовтень 2001 року. Стаття була написана на особисте замовлення пана Ігоря (влітку 2001 року) і я за неї отримав від нього гонорар.
До цього я не мав жодного відношення до журналу "Перехід-IV", здійснював власний проект «Моя революція» і був знайомий з Юрієм Збітнєвим через Сергія Дмитриченка.
По-друге, пан Ігор, я, Ви, Володимир Щербина і інші… разом у серпні 2002 року створили читацький клуб «Перехід-IV», президентом якого було обрано мене. До речі, формально мене не переобрали і досі.
Нагадаю, що ректором «Європейського університету» на той час був мій друг пан Іван Тимошенко, який люб’язно надавав нам приміщення для проведення «круглих столів», постійним ведучим яких знову ж був я.
Я залучив до участі в «круглих столах» відповідальних працівників РНБОУ, МЗС, МВС, інших державних установ. Один з «круглих столів» був офіційно під патронатом РНБОУ. Вся документація і фотозйомки по тому періоду зберігається у моєму архіві (можу опублікувати). Якщо Ви відкриєте один з номерів журналу періоду 2002-2003 років, то в складі редколегії побачите моє прізвище з посадою «Редактор блоку «Безпека». До речі, у мене збереглося і відповідне посвідчення, підписане п. Ігорем Каганцем і печаткою «Видавничого Дому «Княгиня Ольга».
До кризової ситуації між п. Ігорем і Юрієм Збітнєвим я не маю жодного відношення! Так само, як і до перереєстрації журналу.
В 2004 році Збітнєв запросив мене працювати в свій штаб на період президентських виборів. А я на той час працював в Групі Кампаній «Фокстрот», тому працював в штабі у вільний від основної роботи час.
В березні 2005 року, по запрошенню Збітнєва, я перейшов до нього на постійну роботу, на посаду заступника Голови Правління «Видавничий Дім» Княгиня Ольга». Там я розпочав випуск книжкової серії «Спецслужби у війнах ХХ століття».
В період 2004 – 2007 років я не контактував з п. Ігорем і, відповідно, не брав участі в проектах.
Здається десь у 2010 році пан Ігор запросив мене на зібрання членства, яке проходило в офісі Збітнєва (конференц-зал на 17 поверху офісу на Павлівській). В подальшому я був присутній на декількох зібраннях, більше того, на одному з зібрань на прохання п. Ігоря прочитав лекцію про психологію і лідерські якості Адольфа Гітлера (на основі секретної доповіді Волтера Лангера «Душа Адольфа Гітлера»). Цю мою лекцію записували на відео і диск з цим записом у мене є.
В той же час я долучився до спільноти «Третій Гетьманат» і певний час був її активним членом. Але коли пан Ігор став наполягати на тому, що всі члени ТГ повинні практикувати «Живе Слово», я заявив про свою незгоду з такою постановкою питання і вийшов із спільноти «Третій Гетьманат».
***
У 2015 році, при спілкуванні у Фейсбуці, пан Ігор декілька разів запрошував мене зареєструватися у спільноті «Народний Оглядач» і писати блоги. Моєю єдиною умовою було: я не буду читати ЖС! На цьому ми і дійшли згоди.
***
в кінці січня 2016 року я зареєструвався на НО, а 3 лютого написав перший блог. Що я взагалі написав і прокоментував на НО гравці бачили і бачать; моя участь у фільмах теж видима всім. На вчорашній день мої блоги переглянуло 239 525 осіб; фільми переглянули теж велика кількість людей (останній місяць не слідкую за статистикою).
Дякую пані Олено за відзначення моєї участі в роботі НО, але я абсолютно не претендую на якісь лаври чи почесті.
***
Протягом останніх кількох місяців я мав декілька розмов з п. Ігорем у Вайбері і особисто. Я категорично не сприймаю підміну релігії «Живим Словом» і підміну реальної політичної ситуації химерами на кшталт «втручання ельфів»; я категорично не сприймаю фантазій на кшталт «античного харчування» і «фізичного безсмертя». В той же час я поводився коректно і протягом довгого часу не виступав з публічною критикою цих тем на НО.
***
Ось так виглядає справедливість, пані Олено!
***
Якщо Вам, пані Олено, заважає моя присутність на НО, то я можу скласти повноваження директора НДІ Третього Райху і покинути спільноту НО назавжди! Мій творчий наробок я залишу читачам, а сам продовжу роботу по військовій історії і історії Третього Райху в рамках Військово-історичного товариства «СПАДЩИНА», яке я створив у 2012 році і яке я очолюю.
Нічого особистого, пані Олено. Тільки правдиве викладення фактів.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Чому античне харчування - це фантазія?
https://t.me/ETEPHET
Почнемо хоча б з твердження, що античні воїни їли один раз на добу. :-)
Не буду дискутувати з приводу достовірності джерел, з яких це стало відомо. Можливо. Але з чим це пов'язано? З банальною причиною - приготуванням їжі для великої кількості людей.
Уяви собі, друже Леоніде, що таке приготувати їжу для одного легіону.
(Довідка: Легіон складався приблизно з 4800 легіонерів і значного числа допоміжного персоналу, слуг і рабів. У легіон могло входити до 6000 воїнів, хоча часом їх число зменшувалося до 1000, щоб позбавити свавільних воєначальників підтримки. Легіони Юлія Цезаря налічували приблизно по 3300-3600 осіб.)
На той час ще не було польових кухонь і польових холодильників!
За наступаючими легіонами раби гнали стада худоби, яку забивали на місці приготування їжі. А на десятках повозок везли зернові і злаки.
В самому Римі і Греції воїни і громадяни їли традиційно - тричі на день! Джерел на цю тему достатньо.
***
Під час світових воєн (Великої війни і Другої світової) досить часто солдати їли один раз чи два рази на добу. Але пов'язано це теж з дуже простою причиною - приготуванням і доставкої їжі на передову, в окопи. В тилу солдати і офіцери їли традиційно, тричі на день.
Польова кухня розрахована на приготування 250 літрів гарячої справи. Таким чином одна кухня може забезпечити гарячою стравою 500 осіб (по 0,5 л. на душу).
Досить часто полонених під час Другої світової годували теж один раз на добу і дуже скудно. Пов'язано це теж було не з якоюсь фанатичною жорстокістю, а з неможливістю приготувати їжу для великої кількості людей.
До речі, в сучасний час під час великих техногенних катастроф (урагани, аварія на Фукусімі) людей також годували один раз на добу, оскільки рятувальні служби не могли швидко забезпечити доставку і роздачу їжі.
***
По-друге, людині потрібно мінімально 2800 ккалорій на добу. В умовах важкої фізичної праці чи в бойових умовах - 4200 ккал. Це стандартні норми для всіх країн.
З яких продуктів повинно складатися одноразове харчування, щоб дати цю норму людині? І як це впихути в шлунок за один раз?
По-третє, люди складаються з чоловіків і жінок, дітей, дорослих і літніх людей. Крім того є вагітні жінки і хворі люди.
І наступне... Невже в країнах з потужними арміями окопалася маса ворогів, які бажають знищити власну армію і тому розробляють раціони харчування з традиційним поділом на триразове харчування?
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Ну і що я перекрутила? Цією довгою розповіддю Ви підтвердили те, що я написала. Дякую.
Пані Олено, я ще раз повторюю, що не вважаю доцільним перетворювати обговорення наших з п. Ігорем світоглядних розбіжностей у "кухонну сварку"! Я просто уточнив Ваші помилкову інформацію, що ми з Вами познайомилися тільки на "круглих столах" у 2002 році :-)
Я ніколи не претендував і не претендую на якусь виключну роль у виданні журналу "Перехід-IV".
Це раз! По-друге, на сайті світоглядних новин, яким є НО, кожен зареєстрований гравець має право висловлювати або не висловлювати свої думки у блогах і коментаріях; брати чи не брати участь у різних заходах. Чи вже введено в дію правило, що не можна висловлювати погляди, які не збігаються з поглядами головного редактора сайту і його дружини?
Наступне. Я нікому нічого не нав'язував і не нав'язую! Якщо гравець чи людина хоче читати ЖС, то це їхня справа; якщо гравець чи людина не бажає ходити в церкву, то це їхня справа; якщо гравець чи людина людина хочуть гризти свіжу моркву, то знову ж то їхня справа. Одночасно я маю право заявити, що мені особисто це не подобається.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Прекрасно!
Історичний ракурс має розвиватися далі! ))
Наголосимо - Без применшення інших!
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Формування нації шляхетних людей можливе лише у просторі позитивних подій. Тому треба робити все можливе для піднесення у цей простір, зокрема, вдосконалюватися фізично, психічно та духовно.
Для досягнення перемоги треба перевершити противника у творчості, тобто діяти несподівано, неймовірно. Виходити за межі уявлень противника. Це те, що ми зараз робимо. Коли звичайні методи не працюють, треба застосовувати методи незвичайні - чарівні.
Будь-які спроби перемогти відомими, старими методами приречені на поразку.
Генерали завжди готуються до вчорашньої війни. Але я не проти, якщо хтось спробує діяти по-старому. Будь-ласка, тільки без мене.
Я не маю наміру убивати свій час на безглузді речі.
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Чудово!
Я теж не збираюся брати участь в обговоренні безглуздих речей на кшалт "втручання ельфів"!
Виходячи з вищевказаного, я більше не беру участі в жодному обговоренні на НО, окрім тем, що стосуються Третього Райху. Крапка!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Справді шляхетна людина простір позитивних подій створює сама самовдосконалюючись. Найшвидше з братами, щирими друзями , шляхетними ельфами, що навчилися позитивний простір свідома створювати іншим. Дякую всім.
Радіймо! Тільки шляхом творення сьогодення, майбутнє вітаємо чистотою, світлом перемагаємо!
Что того щоб бути чесним взагалі, необхідно, перш за все, бути чесним перед самим собою. Я задоволений, що нарешті наші - мої і пана Ігоря Каганця - світоглядні позиції остаточно визначилися. МИ розійшлися назавжди!
Оглядаючи свій більш ніж трирічний шляг блоггера і редактора НО, можу сказати, що мені не соромно за все, що я написав (більше 600 блогів і 5600 коментарів); мені не соромно за участь у 26 фільмах Intermarium.TV.
Едине за що я відчуваю гріх і вибачаюся - участь у підготовці і випуску журналу "Гартленд". Це була моя сейозна помилка! Сподіваюся, що плідна робота на ниві історії Третьому Райху спокутує мій гріх.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Опинилися у різних просторах подій. Це типова ситуація, яка ще не раз буде повторюватися.
До речі, при погляді знизу вгору зазвичай здається, на там, на вищому "поверсі", успіхи досягаються випадково, або це взагалі якісь "фокуси".
Нинішня ситуація ще раз переконує, що іудохристиянство не дозволяє піднятися вище Простору боротьби.
А ми рухаємось далі. Вгору просування - без краплі вагання!
Все, що робиться з власної волі, – добро!
Коли немає аргументації - переходять на особисті образи :-)
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Це не просто "у різних просторах подій", а у дискомфортних, протилежних стосунках, бо ви дозволили собі тісну взаємодію. І повторюватимуться вони "ще не раз", якщо ви не розподілите сфери діяльності, продовжуватимете квапити, підганяти, повчати один одного. Діяльність повинна бути незалежною.
(Це моя персоніфікована інтерпретація інформації з соціоніки. Мій "погляд збоку", який, надіюся, допоможе ЕІІ (Ігор Каганець) та СЛЕ (Володимир Федько) творити на благо арійської спільноти).
РаДіймо, арії!!!))
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Друже Володимире, Ти часом не 10. Сенсорно-логічний екстраверт (СЛЕ, Генерал)? Дуже схожий опис.
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Друже Арсене, ти абсолютно правильно вказав!!!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Чудово! Соціоніка працює!
Знаючи від початку особливості обох ТІМів, СЛЕ можна було уникнути "несподіваних конфліктів" з ЕІІ...
"Є десь, у якійсь далекій землі, таке дерево, що шумить верховіттям у самому небі, і Бог сходить ним на землю вночі..." (М. В. Гоголь)
Друже Арсене, не варто все зводити до соціоніки. Світоглядні засади і практична діяльність базуються не тільки на соціоніці, а на інтелекті, загальній і спеціальній освіті, загальній культурі.
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
А може ще й на меті, проявах волі до її досягнення і світогляді, який цю волю може обмежувати.
https://t.me/ETEPHET
А які прояви гнучкості, імпульсивності, ірраціональності в ньому присутні?
https://t.me/ETEPHET
Якщо це стосується мене, то я достатньо гнучкий при обговоренні різних речей з опонентами, і навіть з ворогами. Але це стосується розумних речей, про які можна дискутувати.
Якщо ж розмова буде торкатися, наприклад, вживання наркотиків, гомосексуалістів чи ЛГБТ, то ніякої гнучкості я не проявляю, а висловлююся прямо і жорстко!
Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!
Чому зразу - "конфлікт"?
Хіба конфліктує Сонце з Місяцем?
Просто - на даний момент різне світобачення, різний рівень
свідомості. Кожен знаходиться на своєму рівні еволюції і виконує своє призначення так, як "дозрів" на цей час.
Не "воюймо", а розуміймо .
Будьмо !
Усе проминає, за винятком Бога і Любові.
Григорій Сковорода
Сторінки