Зображення користувача Володимир Федько.
Володимир Федько
  • Відвідувань: 0
  • Переглядів: 0

Борис Карпічков, колишній офіцер КДБ / ФСБ, звинувачує Росію в убивствах

Світ:

Спецтема:

«У Великобританії відбувається справжнісінький акт тероризму, який будь-яка інша країна (та ж Росія, наприклад) відразу ж могла порахувати актом відкритої агресії» (Борис Карпічков)



Після отруєння Сергія Скрипаля і його дочки Юлії та вбивства Миколи Глушкова поліція стурбована безпекою інших вихідців з Росії, які живуть у Великобританії, – в першу чергу колишніх співробітників радянських і російських спецслужб, які отримали політичний притулок

Один з них, колишній офіцер КДБ і ФСБ Борис Карпічков, розповів британським журналістам, що 12 лютого ц. р. отримав від колишнього колеги попередження про підготовку замахів на життя вісьмох політемігрантів, в тому числі на себе і на Сергія Скрипаля!

Кандидати на "ліквідацію":

  • ОЛЕГ Гордієвський, 79 років. Колишній співробітник ПГУ КДБ СРСР. Перебіжчик. Автор ряду книг з історії КДБ СРСР.
  • БІЛ Браудер, 53 років. Британський фінансист з США, який залишив Росію у 2005 році.
  • КРІСТОФЕР СТИЛЛ, 53 років. Колишній співробітник MI6, який нині працює в приватній розвідувальній фірмі.
  • ІГОР СУТАГІН, 53 років. Російський фахівець з ядерної зброї, звинувачений в шпигунстві на Великобританією, за що засуджений до 11-річного ув'язнення. Обміняний в 2010 році разом з Сергієм Скрипалем на російських «сплячих агентів» в американській шпигунської мережі, в тому числі з фатальною жінкою Анною Чепмен.
  • ЮРІЙ ШВЕЦЬ, 65 років. Колишній майор КДБ, який перебрався на проживання в Америку у 1994 році. Головний свідок у поліцейському розслідуванні 2006 року отруєння Олександра Литвиненка.
  • ВОЛОДИМИР РЕЗУН (літературний псевдонім ВІКТОР СУВОРОВ), 70 років. Колишній капітан ГРУ, який втік до Великої Британії в 1978 році. Автор гучних книг з історії радянської розвідки, військової історії і Другої світової війни.

"Мені 59 років, і я не впевнений, що вдасться дожити до 60", – говорить Борис Карпічков. Це вже третій раз, коли він став мішенню російських спецслужб, після того, як 20 років тому назад переїхав до Англії.

У 2006 році він був попереджений MI5 про те, що його життя перебуває в небезпеці. Карпічков переїхав до Нової Зеландії, де перша з двох хімічних атак на нього сталася в листопаді – в ту ж неділю, коли був отруєний російський перебіжчик Олександр Литвиненко.

Він розповів, як «жебрак» намагався схопити його сумку для ноутбука, і в той же момент він відчув «свіжість» на обличчі: «Він накидав мені якийсь порошок в обличчя. Я пройшов від 50 до 100 метрів, потім відчув, що земля обертається. У мене було запаморочення, сильна пітливість і відчуття як ніби я збирався погаснути». «Жебрак» відпустив сумку і пішов.

Карпічков додає: «Мій ніс і очі почали палати, і я почав проявляти симптоми грипу... На грудях з'явився висип. Через пару місяців я втратив 66 фунтів, у мене випало все волосся і я був ходячим трупом. Я був впевнений, що помру».


Karpichkov lost 5 stone after he was sprayed in street (Image: Nicholas Bowman/Sunday Mirror)


Медичні свідоцтва, які свідчать про ту неділю, показують, що отруєння підозрюється, хоча і не доведено. Через чотири місяці він знову захворів, все ще знаходячись в Новій Зеландії.

Борис повернувся додому і почув сильний хімічний запах та побачив таємничі кристали на килимі, які розтанули. Карпічков розповідає: «Чорні плями з'явилися на моїй шкірі. Далі були болі в животі, грудях і паху, супроводжувані запамороченням. Токсикологічні тести в Новій Зеландії і Лондоні не могли точно визначити причину».

Він вважає, що остання загроза смерті пов'язана з розміщенням ним імен агентів ФСБ на латвійському веб-сайті «Компромат».

***

Карпічков також повідомляє, що його контакт – один із старших офіцерів ФСБ, з яким він конспіративно спілкується по мобільному зв'язку, – сказав, що «зі мною трапиться щось погане. Позасудове вбивство типове для російської держави. Воно використовується проти будь-кого, хто вважається зрадником, політичним противником або навіть критиком».

«Російська держава отруює людей у ​​всьому світі, а удар по Скрипалю – це ФСБ, не сумнівайтеся» – стверджує Карпічков.



Його контакт з ФСБ також повідомив, що в понеділок (5 березня), на наступний день після нападу на Скрипаля, відбулася колегія ФСБ на якій був присутній Путін, якого проінформували, що «удар був успішним».



Борис Карпічков погодився поділитися своїми роздумами про те, як був отруєний Сергій Скрипаль, з читачами сайту Радіо Свобода.

- Чи здаються вам переконливими висновки, зроблені британськими властями у справі Скрипаля? Чи є сенс розглядати альтернативні версії, які не передбачають російської участі в організації злочину?

– У Великобританії відбувається справжнісінький акт тероризму, який будь-яка інша країна (та ж Росія, наприклад) відразу ж могла порахувати актом відкритої агресії. Причому знову такий кричущий, який можна порівняти хіба що з вбивством Литвиненка в листопаді 2006 року. Щодо того, що Литвиненко був убитий, причому убитий обачливо, холоднокровно і з використанням вельми витонченого "цілющого" препарату, хочеться вірити, ви сперечатися не станете? Якою має бути реакція влади, коли у них в країні спочатку вбивають з використанням радіоактивного елемента і тепер вправляються з такою речовиною, як хімічна зброя?

Чи переконливі висновки, зроблені британськими властями? Якщо мова йде про те, який препарат був використаний, хоч я і не є фахівцем в цій вельми цікавій області, але те, що субстанція, якою отруїли Скрипаля та його дочку, відноситься до класу бойових речовин, англійці (та й не тільки вони) в змозі визначити. І визначити дуже чітко. Як-не-як, у них тут одна з кращих в світі наукових баз. Тому що стосується моєї особистої думки щодо переконливості висновків у цій галузі – так, я цілком переконаний.

Щодо ймовірності "альтернативних версій", які не передбачають російської участі в організації злочину. Вибачте великодушно, ну а хто ще? Гренландські ескімоси або індіанці лісів Амазонії?

Мені багато в останні дні довелося чути різного мізко-промивного лайна щодо того, що Росія ніколи не виробляла і не мала ніяких хімічних препаратів під назвою "Новачок". Знаєте, мене подібне словоблуддя прямо-таки дратує. Чому? Так, згоден, Росія, не виключено, прямо не брала участі в розробці цих "ліків". Але в "совку"-то його не тільки розробляли (тому є цілий ряд документальних матеріалів – до речі, до недавніх пір доступних для будь-якого охочого в інтернеті), але і цілком конкретним людям навіть дали Ленінську премію.

Потім відомі випадки, коли ця отрута була випробувана на людях. Що найсумніше, в усе тому ж тепер уже колишньому "совку". Якщо конкретно, то в Росії. Причому як спецслужбами, так і "в приватному порядку". Найбільш широко відомий випадок – вбивство "на комерційній основі" російського банкіра Кивеліді і його секретарки (яка пішла слідом як така собі "collateral damage") в 1995 році. У тому випадку якраз і використовувався один з препаратів групи "Новачок".

Так, можу прийняти, Росія і її офіційні структури могли після розвалу "совка" і не виробляти "Новачок" як препарат, але те, що роботи в цьому напрямку не припинилися, а тривали, в цьому у мене немає ніяких сумнівів. І тривали якраз в Росії. Саме російські "вчені" спромоглися не тільки зробити цілу "лінійку" смертельних препаратів на основі "Новачка", але і набагато покращили бойові показники, ефективність та інші "ТТХ", зокрема, ті, які їх "винаходи" зробили практично невиліковними і неможливими для виявлення залишків препарату в людському організмі через стрімкий розпад залишків токсину.

[Російський хімік Віл Мірзаянов, який був одним з розробників «Новачка», у своєму інтерв’ю Російській службі «Голосу Америки» свідчить, що за програмою було вироблено декілька тонн «Новачка», але російська влада це ніколи не визнавала [1].]


Віл Мірзаянов


["Российский химик, участвовавший в разработке советского нервно-паралитического вещества, которое использовалось для отравления бывшего российского двойного агента на юге Англии, заявил, что только российские власти могли совершить атаку с применением такого смертоносного и сложного токсина.

«“Новичок”, был изобретен, изучался и испытывался только в России. Никто в этой части света о нем не знал».

Вил Мирзаянов, которому 83 года, заявил, что у него нет сомнений, что ответственность за атаку несет президент России Владимир Путин, учитывая, что Россия сохраняет жесткий контроль над запасами «Новичка» и что это химическое вещество слишком сложное, чтобы его мог превратить в оружие негосударственный субъект.

«Кремль все время – как и все преступники – все отрицает. Это ничего не значит» [2]].


[Також вельми цікаве свідоцтво Клауса Цухольда, агента Штазі і КДБ, про наміри Путіна у 1980-х роках будь-якими засобами завербувати професора медицини, який має доступ до дуже делікатної інформації: даними дослідження по смертельним отрутам, які не залишають слідів, детальній настанові по законспірованим вбивствам. Методи варіюються від інсценованих самогубств до використання радіоактивних матеріалів. У дослідженні обговорювалися навіть такі варіанти, як отруєння миш'яком через пеніс шляхом статевого контакту [3].]


Чи могли б такі препарати винайти де-небудь ще? Не знаю, тому не буду намагатися міркувати.

Чи могли б деякі "зразки" препаратів виявитися в чужих руках – наприклад, якимось "дивним" чином непомітно зникнути з цілком таємних лабораторій, які підлягають охороні з таким же режимом, як і радіоактивні елементи? Теоретично таке могло статися – як-не-як, але Росія така цікава країна, в якій все можна продати і купити. Тереза ​​Мей в самому початку британcько-російського напруження, ще прямо ніяк не звинуватила Росію, фактично надала російській владі таку лазівку – або токсин був застосований за наказом з відома держави, або держава втратила контроль над настільки небезпечними препаратами, допустивши їх відплив в руки кримінальних елементів, пов'язаних з організованою злочинністю. Яка була негайна реакція Росії на пропозицію Мей? Відразу ж тупо стали "бикувати": "Ні, це не ми!" І яке тут же відразу почалося виття по всіх центральних російським ТБ-каналах! Не знаю, чи маєте ви можливість споглядати їх, але у мене така можливість є, так що "насолоджуюся по повній програмі!" Яку можу провести паралель – як і в справі Литвиненка, і в справі з "самоповішенням" Березовського, так і тут російські щолкопери по-швидкому пожвавішали і почали заперечувати очевидні факти, включаючи і той, що Росія нібито взагалі не має ніякого відношення до групи токсинів "Новачок", тому як таких препаратів "ніколи в Росії не розроблялося!". Як я вже зазначав, частка правди тут є, але всього лише частка, дуже маленька.

Наступний момент – щодо того, а чи міг би цей препарат виявитися в руках "мафії"? Якщо вважати мафією зрощування геть корумпованих структур самої вищої російської влади і спецслужб Росії з російської бізнес-елітою і відвертими бандюгами, так вся нинішня російська держава і є ця сама "мафія". Тут я повністю згоден з покійним Литвиненко, який якраз такою і вважав, на жаль, всю Росію. На мій особистий погляд, нічого не змінилося за всі минулі роки, ситуація стала навіть ще гірше. Тому як російські спецслужби фактично не просто влізли в усі комерційні, банківські та навколо-структури в Росії, але і самі є невід'ємною частиною цієї державно-мафіозної системи.

Ще одне зауваження, тепер вже засноване на моїх особистих знаннях і досвіді. Мені достеменно відомо, що російські спецслужби вбивають, займаються так званими "позасудовими розправами". Причому не тільки "міжнародних терористів" або осіб, безпосередньо з ними пов'язаних (згідно з відповідним законом в цій області, прийнятим Державною Думою і затвердженим президентом РФ в 2006 році). Тому як, згідно з тими відомостями, що мені вдалося отримати, в останні кілька років російські спецслужби негласно поширили дію цього гумового закону, фактично адаптувавши його відносно будь-якої людини на землі – кого вони з тих чи інших "критеріїв" визначили в число "зрадників", або ненависних політичних ворогів, або просто "становлять небезпеку державним інтересам" Росії (читай: Путіна і його найближчого оточення).

Чи не здається вам, що в сучасних умовах Росія скочується назад до сталінських часів, коли будь-яку людину можна було "засудити" і пустити "в расход" за примхою тієї чи іншої сволоти, з будь-якого доносу. Придивіться до того, що зараз насправді відбувається в Росії! Там же панує повний "державний бєспрєдєл", який жирно змазаний розлогою локшиною про "демократію", "дотримання людських цінностей" і "бажання повної інтеграції в світове співтовариство", а на ділі ж там процвітають корупція, причому на самому що ні на є вищому державному рівні, непорівнянна невідповідність між тим, як живе довкола-кремлівська еліта і їх прилипали на місцях, і невтішним зубожінням основної маси населення; агресивна зовнішня політика Росії. Останні події в Солсбері, на мій погляд, і зайнята Росією позиція такого собі міжнародного нігілізму (заперечення – заперечення очевидних фактів, майже як в незабутньому творінні "Батьки і діти") є відображенням наполеонівських амбіцій нинішнього кремлівського керівництва, які неминуче ведуть до світової війни. Знову-таки, моя особиста думка.

Коли трапилася спроба вбивства Скрипаля та його дочки? На наступний день після того, як Юлія приїхала провідати батька в Англію. Зауважте, саме на наступний день – не раніше, і не після її від'їзду назад в Росію. Припустимо, Скрипаля хотіли отруїти або місцеві "товариші"-англічанє, або, наприклад, моторошно "підступні" заокеанські американські колеги. Чи потрібно було такий город городити? У тому плані, що чекати приїзду дочки? На фіга мати додатковий головний біль, та до всього іншого в її особі мати можливого додаткового свідка, якого теж доведеться "мочити"? Що, англійці і / або американці не були в курсі, де Скрипаль мешкає в Англії? Це ж смішно.

Якась "третя" сторона? Знову-таки дуже малоймовірно. Чим жив Скрипаль після того, як його обміняли в 2010 році, мені невідомо. Більш того, про його існування я взагалі не знав до недавніх подій. Можу припустити, що, як і у багатьох емігрантів-вихідців з "совка", які живуть в Англії, життя у нього було далеко не солодким, швидше за все, доводилося крутитися, щоб виживати. Не став би також говорити так упевнено, що його колишні боси з місцевої Мі-6 його сильно тут опікали і піклувалися про нього. Кому потрібен згорілий шпигун? Тут далеко не як в Росії: тим, хто провалився, не вручають орденів з рук Путіна і не влаштовують їх на халявні посади в солідні біля-кремлівські банки і компанії. Упевнений, що, проживаючи в Англії, Скрипаль не жирував.

Тим часом, все те пропагандистське лайно, яке зараз широким потоком потекло з російських телеканалів, всіляко намагаючись очорнити його, є навмисно спланованою акцією, причому спланованою не вчора або сьогодні, а заздалегідь. Точно таке ж я спостерігав, коли сталося "самогубство" Березовського, коли дуже на часі в Лондоні виявилися всі основні російські ТВ-презентатори, і як солоденько в унісон і бризкаючи від задоволення слиною, як вовкулаки, вони почали голосити про те, що Березовського "завалили" британські спецслужби. Або як подібне ж мало місце бути з Литвиненком, якого відразу спробували звинуватити мало не в усіх смертних гріхах, включаючи і те, що Литвиненко "вляпався в нелегальну торгівлю полонієм". Точно таке ж виття твориться і зараз – чув вже неодноразово аналогічну "версію" про те, що Скрипаль сам "брав участь" в якихось темних справах з "купівлею-продажем токсинів", на чому "і погорів". І після всього сказаного, як ви думаєте, на кого найбільше лягає підозр? Як говорить відома російська приказка, "На злодієві і шапка горить". Тому як вже так повелося, що той, хто сильніше за всіх кричить, і виявляється по саме не хочу замазаним.

Так що я впевнений, що, крім Росії, в цій справі, на жаль, нікого притягнути не виходить, – каже Борис Карпічков.


Біографічна довідка:

Карпічков був 24-річним інженером-механіком, коли він вступив на роботу в КДБ, тому ніколи не зустрічав Скрипаля – полковника ГРУ.


Boris in his army days (Image: Matt Sprake Photography)


Boris Karpichkov's fake ID (Image: Matt Sprake Photography)


Він піднявся до майора у Другому головному управлінні КДБ СРСР, а після падіння «залізної завіси» в 1991 році перейшов на роботу до наступника КДБ – ФСБ. Якби він продемонстрував схильність до вбивства, то, можливо, був би в Департаменті 13, так званому Департаменті «мокрих справ», у співробітників якого була ліцензія на вбивство.

Карпічков наполягає, що, хоча він був навченим вбивцею, він ніколи не ставав одним з них – і відмовився від наказів на вбивство.

Він говорить, що йому промили мізки комунізмом, додавши: «Я думав, що це майбутнє для всього світу. Я уявляв себе Джеймсом Бондом, але як тільки я зрозумів, чим дійсно було КДБ / ФСБ, я розчарувався».

У 1998 році у нього почалися конфлікти з начальством в ФСБ і його кинули до в'язниці. При тимчасовому звільнення він втік до Великобританії з використанням фальшивих проїзних документів для себе та своєї сім'ї – дружини і двох дітей.

За його словами, втеча принесла йому смертний вирок від його колишнього керівництва.

Карпічков сподівався, що MI5 буде платити за затишне нове життя в обмін на дві валізи, повні секретних документів, які він привіз з собою. Але на той час в Британії вже зібралося багато перебіжчиків і Карпічков став «шпигуном, які залишилися на холоді».




Посилання:

[1]. Reuters. Разработчик «Новичка» винит российские власти в атаке на Скрипаля. 14 Март, 2018 // https://www.golos-ameriki.ru/a/mirzayanov-blames-russia/4297950.html

[2]. Там само.

[3]. Агент КГБ в ГДР. 2015-08-03 // https://beam-truth.livejournal.com/1817957.html


Джерела:

  • Russian spy claims he is on hit-list of EIGHT targets he says Vladimir Putin wants dead. Boris Karpichkov says he survived an assassination attempt – but lost nearly five stone and all of his body hair. 10 MAR 2018 // https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/russian-spy-claims-hit-list-12165689
  • Reuters. Разработчик «Новичка» винит российские власти в атаке на Скрипаля. 14 Март, 2018 // https://www.golos-ameriki.ru/a/mirzayanov-blames-russia/4297950.html
  • Агент КГБ в ГДР. 2015-08-03 // https://beam-truth.livejournal.com/1817957.html
  • Британский премьер раскрыла название газа в «деле Скрипаля». 12 Март, 2018 // https://lenta.ru/news/2018/03/12/novi/
  • Дмитрий Волчек. "Российские спецслужбы убивают". Бывшие сотрудники КГБ – о деле Скрипаля. 17.03.2018 // https://www.svoboda.org/a/29105795.html
  • Никки Хейли: Кремль стоит за отравлением Сергея Скрипаля в Британии / Reuters,  / Служба новостей «Голоса Америки» / 14 Март, 2018 //https://www.golos-ameriki.ru/a/reuters-uk-pm-may-says-will-now-expel-23-russian-diplomats/4298124.html
  • Архів Військово-історичного Товариства «СПАДЩИНА».

Наші інтереси: 

Знати і пам’ятати, що Росія – підступний ворог! «Новачок» може бути застосований і проти наших політиків, військових, працівників спецслужб, поліції та патріотично налаштованих активних громадян.

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту не більше 20 символів і натисніть Ctrl+Enter
Підписуюсь на новини

Зверніть увагу

Людина – втілена божественно-духовна сутність

Чи треба любити ворогів, або 5 проявів сили, що відрізняють людину від людиноподібної тварини – Нагірна проповідь

Стратегія палінгенезії полягає не в тому, щоб поборювати старий світ, а в тому, щоб використовувати його як ресурс для власного розвитку. Чеснота милосердя дозволяє вчитися у ворогів і...

Останні записи

Кращий коментар

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Реакція російських політиків:

Цитата:
Член политического комитета партии «Яблоко» Сергей Митрохин считает, что... как ему кажется, других причин убивать Скрипаля, кроме как использовать это в целях предвыборного пиара, у Кремля не было.

«Тем самым хотели показать, что Путин всемогущ, и может расправиться с предателями в любой столице мира, – сказал он в интервью «Голосу Америки». – Поэтому совершенно не случайно это было сделано перед выборами. Никаких внятных аргументов в пользу какой-либо другой версии я пока не услышал».

Конечно, это только усилит международную изоляцию России, соглашается Сергей Митрохин. Но, по его словам, руководству страны и лично Путину это только на руку: «Изоляция создает атмосферу осажденной крепости, что способствует сохранению власти. Все против нас, все хотят нас уничтожить или загнать в угол, поэтому мы должны объединиться вокруг вождя для защиты родины. И с этой целью можно сделать все что угодно – с конституцией, законами, гражданами. Это сознательно выбранный курс на конфронтацию со всем окружающим миром с целью сохранения власти. Больше ничего за этим не стоит».

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Коментарі

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Реакція російських політиків:

Цитата:
Член политического комитета партии «Яблоко» Сергей Митрохин считает, что... как ему кажется, других причин убивать Скрипаля, кроме как использовать это в целях предвыборного пиара, у Кремля не было.

«Тем самым хотели показать, что Путин всемогущ, и может расправиться с предателями в любой столице мира, – сказал он в интервью «Голосу Америки». – Поэтому совершенно не случайно это было сделано перед выборами. Никаких внятных аргументов в пользу какой-либо другой версии я пока не услышал».

Конечно, это только усилит международную изоляцию России, соглашается Сергей Митрохин. Но, по его словам, руководству страны и лично Путину это только на руку: «Изоляция создает атмосферу осажденной крепости, что способствует сохранению власти. Все против нас, все хотят нас уничтожить или загнать в угол, поэтому мы должны объединиться вокруг вождя для защиты родины. И с этой целью можно сделать все что угодно – с конституцией, законами, гражданами. Это сознательно выбранный курс на конфронтацию со всем окружающим миром с целью сохранения власти. Больше ничего за этим не стоит».

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Реакція російських політиків:

Цитата:
Оппозиционный политик Владимир Милов, представивший в среду в Москве доклад «Путин. Итоги. 2018», который он подготовил совместно с главой совета депутатов Красносельского района столицы Ильей Яшиным, уверен, что последствия для России будут самыми серьезными.

«Деятели из Кремля конкретно попались, – добавил он в комментарии «Голосу Америки» после презентации доклада. – Потому что, судя по всему, было использовано отравляющее вещество боевого назначения, которое не может оказаться у частных лиц. Оно могло быть доставлено в Британию только по линии спецслужб с санкции с самого верха. Потому что Путин – единственный руководитель, у которого есть очевидный мотив».

Как представляется Владимиру Милову, сейчас в Кремле как огня боятся новых перебежчиков: «Знаю, что во власти и силовых структурах есть очень много тех, кто недоволен действующей политикой. В тоталитарных режимах всегда хватает желающих сбежать чиновников, которые могут на Западе представлять какой-нибудь интересе. Например, в Северной Корее высокопоставленные перебежчики – распространенное явление. А для Путина будет страшным ударом, если сбежит какой-нибудь генерал ГРУ и все расскажет. Поэтому это был всем понятный месседж: ребята, мы вас и там достанем, причем не побрезгуем никакими средствами».

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Із заяви державного секретаря США Рекса Тіллерсона 13 березня 2018 року:

Цитата:
«Немає ніякого виправдання для таких атак - замаху на вбивство приватної особи на території суверенної держави, - і ми обурені тим, що Росія, схоже, веде себе подібним чином. Від України до Сирії, а зараз і в Сполученому Королівстві, Росія продовжує залишатися безвідповідальною силою, що сіє нестабільність в світі і відкрито нехтує суверенітетом інших держав і життями їх громадян».

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

У бесіді з кореспондентом «Голосу Америки» Михайлом Гуткіним на конференції PutinCon в Нью-Йорку Білл Браудер поділився своєю думкою про те, яких кроків слід чекати від Володимира Путіна в найближчі місяці після переобрання на пост президента.

«Оскільки в російській економіці триває стагнація, а кошти, що виділяються на соціальну сферу, продовжують скорочуватися, єдиний варіант для Путіна - створювати все більше неприємностей решті світу. Від злому за допомогою хакерів мереж електропостачання США і отруєння хімічною речовиною колишнього шпигуна, до вбивства і бомбардувань сирійського населення, а також знищення пасажирських літаків. Він намагається посіяти хаос за межами Росії. Це ті методи, які використовував і продовжить використовувати Путін, тому що ніяких наслідків для нього після всього цього немає», - говорить Браудер.

НАГАДАЄМО, що Білл Браудер один з кандидатів на знищення у списку, який повідомив Борису Карпічкову його контакт - старший офіцер ФСБ.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Президент України Петро Порошенко закликав міжнародних партнерів посилити санкціями тиск на Кремль.

Цитата:
«І не тільки за агресію проти України, але і за гібридну війну проти всього європейського і євроатлантичного співтовариства, за політичні вбивства за кордоном, і за придушення демократії в самій Росії», - зазначив український президент.

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Володимир Федько.
0
Ще не підтримано

Анексія Криму, четвертий рік війни проти України, використання бойових отруйних речовин для вбивства людей на території Великої Британії наочно свідчать, що ООН абсолютно недієздатна організація і перетворилася в "хлібне місце" для політиканів!

Чи перешкодив розвитку Третього Райху вихід з Ліги Націй? Ні!
Чи перешкодило Радянському Союзу вести загарбницьку політику в світі виключення з Ліги Націй? Ні!

Таким чином, і Ліга Націй, і ООН виявилися недієздатними організаціями, які тількі викачували з держав кошти на утримання організаційної бюрократії!

Воїн Світла ніколи не грає за правилами, написаними для нього іншими!

Зображення користувача Ігор Каганець.
0
Ще не підтримано

Якщо прагнеш зрозуміти явище, то поглянь, з чого воно почалося.

Першим генсеком ООН був Елджер Гісс (Альгер Хісс) - таємний агент Головного розвідувального Управління СРСР (ГРУ), тобто військової розвідки.

ООН була створена московською агентурою на американські гроші.

Завдяки своїм агентам Сталін реально впливав на політику США - історичне дослідження

Володимир Федько каже:
Анексія Криму, четвертий рік війни проти України, використання бойових отруйних речовин для вбивства людей на території Великої Британії наочно свідчать, що ООН абсолютно недієздатна організація і перетворилася в "хлібне місце" для політиканів!
Чи перешкодив розвитку Третього Райху вихід з Ліги Націй? Ні!
Чи перешкодило Радянському Союзу вести загарбницьку політику в світі виключення з Ліги Націй? Ні!
Таким чином, і Ліга Націй, і ООН виявилися недієздатними організаціями, які тількі викачували з держав кошти на утримання організаційної бюрократії!

Все, що робиться з власної волі, – добро!